Chaos Phoenix

Symulacja
efektów ognia,
dymu i cieczy.

Kup teraz

Produkt dodany do koszyka

×


Phoenix

Włącz kategorie/filtry

Kategorie produktów

Chaos Phoenix

Chaos Phoenix to uniwersalna i przyjazna dla artystów wtyczka do programów 3ds Max lub Maya, umożliwiająca symulację efektów opartych na dynamice płynów takich jak dym, ogień czy efekty cieczy. W sklepie IT Media kupisz Phoenix dla firm w najlepszej cenie!

Kup teraz

Chaos Phoenix (1 rok)

Chaos Phoenix (1 rok)

Nowa subskrypcja (1 rok)
– Dla komercji (COM)
– Wersja angielska (ENG)

 

2 183,29 zł

Chaos Phoenix (3 lata)

Chaos Phoenix (3 lata)

Nowa subskrypcja (3 lata)
– Dla komercji (COM)
– Wersja angielska (ENG)

 

5 607,91 zł

Zalety Chaos Phoenix

Potężny

Phoenix to kompleksowe rozwiązanie do tworzenia dynamiki płynów. Symuluj ogień, dym, płyny, fale oceanu, rozpryski, mgłę i nie tylko.

Przyjazny artystom

Stworzony dla artystów 3D, którzy chcą tworzyć dynamiczne efekty przy użyciu szybkich presetów, szybkiej konfiguracji i intuicyjnej kontroli.

Interaktywny

Wyświetlaj i renderuj interaktywnie w oknie podglądu. Dostosuj symulacje w locie.

Kreatywna kontrola

Twórz wszystkie typy efektów płynnych opartych na fizyce, korzystając z szybkich, elastycznych elementów sterujących renderowaniem, dostosowywaniem i udoskonalaniem symulacji.

Inteligentna integracja

Płynna integracja z 3ds Max oraz Maya i optymalizacja renderowania za pomocą V-Ray.

Kompatybilność

Kompatybilny z najlepszymi narzędziami branżowymi, takimi jak OpenVDB, Alembic, Krakatoa i ThinkParticles.

Aktualizacje funkcji

Aktywne ciała

Unoś swoje obiekty nad zbiornikami lub zmyj je w powodzi dzięki symulacji sztywnego ciała w płynach. Wkrótce dodana zostanie interakcja między aktywnymi ciałami.

Nowy Voxel i Particle Tuner

Zmień właściwości każdego woksela lub cząstki podczas symulacji i użyj dostosowywanych warunków aby je usunąć.

Integracja thinkingParticles

Dodano operatory Phoenix do thinkingParticles i opcje emitowania płynu przez źródła Phoenix posiłkując się geometrią ThinkParticles.

Tex UVW

Transportuj współrzędne tekstury razem z płynami podczas symulacji i używaj ich do zaawansowanych efektów renderowania.

Narzędzie do podglądu pamięci podręcznej

Załaduj pliki pamięci podręcznej AUR, VDB i F3D, wyświetl ich podgląd i zapisz sekwencje obrazów.

 

Kluczowe funkcje

Płyny, rozpryski i piana

Dzięki Phoenix możesz tworzyć realistyczne symulacje cieczy z rozpryskami i pianą, bezpośrednio w 3ds Max i Maya.

Dym, ogień i eksplozje

Twórz dowolne efekty ognia i dymu dzięki potężnemu dynamicznemu silnikowi siatki adaptacyjnej.

Interaktywne symulacje

Precyzyjne dostosowywanie symulacji w oknie podglądu dzięki wykorzystaniu akceleracji GPU.

Udoskonalone symulacje

Dodaj szczegóły i zwiększ rozdzielczość bez zmiany kształtu lub zachowania symulacji.

Turbulencje

Doskonałe do wytwarzania małych smug dymu i pary.

Cząsteczki

Renderuj cząsteczki jako bąbelki, krople, punkty lub mgłę.

Mesh & Particles IO

Importuj i eksportuj obiekty oraz cząstki siatki do plików proxy OpenVDB, Alembic, Krakatoa, XMesh i V-Ray.

Wirowość

Symuluj wysoce realistyczne i złożone efekty wirowości z pełną kontrolą nad siłą wirów i bardzo drobnymi szczegółami.

Niestandardowe źródła emisji

Korzystaj z szerokiej gamy źródeł emisji, w tym animowanych siatek, map tekstur, cząstek i nie tylko.

Zoptymalizowany rendering

Renderuj fotorealistyczne ciecze i efekty wolumetryczne za pomocą zoptymalizowanego shadera Phoenix w V-Ray.

Symulacje kaskadowe

Utwórz serię symulacji, które wyzwalają się i wchodzą ze sobą w interakcje.

Zmiana prędkości symulacji

Przyspiesz lub zwolnij odtwarzanie symulacji. Idealne rozwiązanie do tworzenia efektów w zwolnionym tempie.

Nieskończony ocean

Płynne przejście od szczegółowych symulacji powierzchni oceanu do nieskończonych fal (które nigdy się nie powtarzają).

Fale na plaży i oceanie

Płynne przejście od proceduralnego oceanu do symulowanych fal na plaży.

Siły

Wpływaj na symulacje za pomocą sił takich jak wiatr, śledzenie klinu, przyciąganie siatki i nie tylko.

Dokładne okno podglądu

Szybki i dokładny podgląd symulacji ognia, dymu i cieczy w oknie podglądu.

Licencje symulacji

Użyj licencji symulacji Phoenix, aby przesyłać zadania przez sieć do Deadline i Backburner.