Zapewnia kompletne rozwiązanie do tworzenia rozległych obszarów obiektów, od drzew i roślin po budynki, tłumy, kruszywa, pokrycie terenu, skały i wiele innych.
Niezliczone studia wykorzystują sprawdzone w produkcji algorytmy Forest Pack i natywne shadery do renderowania scen z praktycznie nieograniczoną liczbą obiektów i wielokątów, a wszystko to bez obciążania zasobów komputerowych.
Symuluj naturalne wzorce dystrybucji i jak najlepiej wykorzystaj swoje zasoby, korzystając z zaawansowanych narzędzi do mapowania i randomizacji, lub precyzyjnie dostosuj swoje rozproszenia dzięki szczegółowej kontroli nad każdym aspektem wtyczki.
– Licencja + plan uaktualnień 1 rok
– Licencja wieczysta
– Wersja elektroniczna
– Licencja + plan uaktualnień 3 lata
– Licencja wieczysta
– Wersja elektroniczna
– Licencja + plan uaktualnień 1 rok
– RailClone Pro + Forest Pack Pro
– Licencja wieczysta
– Wersja elektroniczna
– Licencja + plan uaktualnień 3 lata
– RailClone Pro + Forest Pack Pro
– Licencja wieczysta
– Wersja elektroniczna
Niezależnie od tego, czy pracujesz z rendererami offline, czy silnikami czasu rzeczywistego, Forest Pack 7 pozostaje złotym standardem w rozpraszaniu w 3DS Max 2022.
W tym wydaniu poprawiono rozszerzenie wszechstronności Forest Pack 7, zaczynając od dodania możliwości rozrzucania prawie każdego rodzaju obiektów. Po raz pierwszy w historii możliwe jest rozproszenie światła za pomocą dowolnego z potężnych trybów dystrybucji i narzędzi losowych pakietu Forest Pack.
Nowa wersja dodaje również wsparcie w czasie rzeczywistym dzięki nowemu eksporterowi wersji beta dla Unity wraz z obsługą Chaos Vantage i Unreal Engine przez Datasmith. API również zostało zaktualizowane, więc spodziewaj się, że inne renderery pójdą w ich ślady w przyszłości.
Całkowicie przepisana przeglądarka bibliotek sprawia, że wyszukiwanie i używanie zasobów jest przyjemnością. Najważniejszym elementem aktualizacji jest nowa opcja dodawania obiektów jednym kliknięciem, która umożliwia dodawanie wybranych zasobów ze sceny do kolekcji.
Operowanie na zasobach i materiałach korygujących kolory, gdy pochodzą z różnych źródeł, stało się znacznie łatwiejsze dzięki nowym narzędziom, które pozwalają szybko dostosować odcień, nasycenie i wartość całych rozpraszaczy, a nawet ograniczyć dotknięte kolory w oparciu o ich odcień.
Inne nowe funkcje obejmują ulepszony tryb odniesienia dystrybucji, który umożliwia rozproszenie wielu elementów na twarzy, obsługę przejść renderowania gbuffer w V-Ray, ulepszenia ułatwiające dodawanie obiektów rozproszonych do listy elementów, tryb Solo w panelu modyfikatorów, który utrzymuje otwarte tylko jedno wdrożenie na raz, elementy są teraz wyrównane z pozycją z splajnu i nie tylko.
Oprócz nowych funkcji plugin dodaje również nową zawartość. Dołączone są dwie zupełnie nowe biblioteki, co daje w sumie 15 kolekcji, zawierających ponad 430 indywidualnych presetów. Jak zwykle biblioteki te są w rzeczywistości dołączone bezpłatnie.
Rozprosz setki lub tysiące świateł i innych obiektów niegeometrycznych. Użytkownicy Corona mogą użyć Forest Color do losowego wyboru odcienia światła i mocy.
Eksportuj obiekty Forest Pack do Unity za pomocą nowej, eksperymentalnej wtyczki, która wykorzystuje technologię Unity Hybrid Rendering do wydajnego tworzenia instancji w czasie rzeczywistym.
Przejdź do czasu rzeczywistego i wyeksportuj scattery do Unreal Engine lub Project Vantage firmy Chaos Group za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Przeglądarka bibliotek została przepisana od podstaw. Dodaj setki obiektów wybranych ze sceny i automatycznie buduj maty i generuj miniatury.
Dawno minęły czasy majstrowania przy złożonych materiałach z wieloma podobiektami, teraz możesz poprawić kolorowanie całych rozpraszaczy z jednego uproszczonego interfejsu.
Rozpraszaj animowane obiekty w Coronie, w tym możliwość próbkowania i losowania animowanej geometrii lub sterowania odtwarzaniem za pomocą map.
Ożyw swoje rendery dzięki 40 wysokiej jakości zeskanowanym zdjęciom pniaków drzew oraz zoptymalizowanym ustawieniom wstępnym do szybkiego wypełniania dużych obszarów.
Dodaj żywopłoty, korzystając z nowej biblioteki zawierającej 89 zasobów. Dostępnych jest 10 gatunków w pięciu wysokościach od 0,5 m do 2,5 m, a także dodatkowe zestawy do żywopłotów o dowolnym kształcie.
Wykorzystaj w pełni tryb referencyjny z możliwością dodawania wielu elementów do trójkąta, losowania ich pozycji i filtrowania według identyfikatora materiału.
Użyj koloru lasu, aby losować mapy i odcień elementów utworzonych za pomocą narzędzi leśnych, a nawet obiektów innych niż leśne.
Twórz rozproszenia wydajniej niż kiedykolwiek wcześniej dzięki nowym metodom tworzenia i szybszym sposobom dodawania obiektów źródłowych do listy elementów.
Szybciej poruszaj się po interfejsie dzięki „Trybowi Solo”, korzystaj z uproszczonego i ulepszonego usuwania kamer, łatwo optymalizuj i modyfikuj materiały i nie tylko.