V-Ray dla Unreal

Optymalizacja pracy i szybsze renderowanie

Kup teraz

Produkt dodany do koszyka

×


V-Ray dla Unreal

Włącz kategorie/filtry

Kategorie produktów

V-Ray dla Unreal

Z przyjemnością przedstawiamy V-Ray, rozwiązanie dzięki któremu możesz przenieść sceny z programów 3ds Max, Maya, SketchUp i Rhino bezpośrednio do Unreal Editor. I po raz pierwszy renderować fotorealistyczne obrazy ze śledzeniem promieni za pomocą V-Ray bezpośrednio z Unreal. W sklepie IT Media kupisz V-Ray dla Unreal w najlepszej cenie!

Kup teraz

Nowości w V-Ray dla Unreal

V-Ray w wersji dla Unreal właśnie stał się lepszy, dzięki aktualizacji 1, jest kompatybilny z Unreal Engine 4.22.

1. Rendering w oknie podglądu

Renderuj interaktywnie podczas projektowania. Dostosuj światła oraz materiały i natychmiast zobacz wyniki swojej pracy bezpośrednio w Unreal. Ponadto można było zobaczyć operacje postprocesowe Unreal, takie jak filmowe mapowanie tonów w końcowych wynikach V-Ray.

2. Wsparcie dla materiałów natywnych

Renderuj i wypiekaj dowolne sceny utworzone za pomocą natywnych materiałów V-Ray lub Unreal. Bez względu na to, czy korzystasz z Datasmith czy V-Ray do importowania swoich treści do Unreal, możesz cieszyć się pełną jakością śledzenia promieni V-Ray w Unreal.

3. Optymalizacja pamięci i prędkości

Aktualizacja zapewnia wydajną obsługę pamięci, umożliwiając pracę z dużą ilością danych i ogromnymi scenami złożonymi z milionów polygonów. Skorzystaj z dużo szybszego wypiekania bez utraty jakości V-Ray.

4. Fizyczne materiały i przekład

Automatycznie konwertuje materiały V-Ray aby przypominały materiały Unreal. Podczas procesu renderowania używane są oryginalne materiały V-Ray.

5. Wypiekanie światła V-Ray

Wypiecz swoje oświetlenie ze śledzeniem promieni przy użyciu V-Ray, aby w czasie rzeczywistym uzyskać jego najwyższą jakość. Obsługuje obiekty statyczne.

6. Dokładne oświetlenie

Renderuj sceny z Unreal za pomocą fizycznie dokładnego, ze śledzeniem promieni oświetlenia z V-Ray.

7. Globalne oświetlenie

Renderuj realistyczne odbicia światła za pomocą V-Ray Brute force i zastrzeżonego globalnego oświetlenia Light cache.

8. Rendering za pomocą GPU i CPU

Renderuj wykorzystując całą moc sprzętu, dzięki obsłudze procesorów, kart graficznych NVIDIA lub ich kombinacji.

9. Renderowanie animacji

Renderuj sekwencje z Unreal Sequence Editor, aby tworzyć filmy w jakości V-Ray ze śledzeniem promieni. Aby renderować zdeformowane obiekty, użyj animowanych obiektów proxy V-Ray.

10. Renderowanie rozproszone

Wykorzystaj moc wielu współpracujących maszyn, aby przyspieszyć renderowanie i wypiekanie światła.

11. Elementy renderingu

Obsługuje szeroki zakres elementów renderujących dla lepszej kontroli podczas komponowania.

12. Wsparcie proxy w V-Ray

Wydajnych pamięciowo obiekty proxy umożliwiają ładowanie zasobów w wysokiej rozdzielczości podczas renderowania.

13. Obsługa liści Unreal

Kompatybilny z rodzimym systemem liści Unreal do renderowania dużych środowisk i krajobrazów. Obecnie obsługuje statyczne liście.

 

Kluczowe funkcje

Wykorzystaj system pracy, który już znasz

Przeniesienie sceny z V-Ray bezpośrednio do Unreal jest proste.
Twórz scenę w taki sam sposób jak za pomocą V-Ray dla 3ds Max, Maya i SketchUp. Następnie wyeksportuj scenę V-Ray z głównej aplikacji i zaimportuj ją za pomocą wersji dla Unreal. To wszystko, nie musisz być ekspertem od silników gier.

Inteligentny przekład materiałów i świateł

Kiedy importujesz scenę, V-Ray w czasie rzeczywistym automatycznie konwertuje twoje materiały i światła w odpowiednik w czasie rzeczywistym dla przepływów pracy UE. Jednocześnie oryginalne materiały V-Ray dla 3ds Max, Maya i SketchUp pozostają połączone z ich wersjami czasu rzeczywistego i są wywoływane, kiedy jesteś gotowy do renderowania.

Fotorealistyczny rendering bezpośrednio z Unreal

Kiedy renderujesz za pomocą V-Ray, otrzymujesz dokładnie taką samą fotorealistyczną jakość, z jakiej słynie V-Ray. Technologia V-Ray wykorzystuje pełną moc kart graficznych i procesorów w celu ultraszybkiego śledzenia promieni.

Przejście do wirtualnej rzeczywistości

Po zaimportowaniu sceny V-Ray będziesz gotowy do pełnego wykorzystania możliwości VR w edytorze Unreal. V-Ray umożliwia szybko i łatwo tworzyć wysokiej jakości wciągającą wirtualną rzeczywistość.

Świetnie wyglądający pogląd i rendery

Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające doznania w czasie rzeczywistym i rendery ze śledzeniem promieni, rozdzielać pracę używając V-Ray.

Wymagania systemowe

Upewnij się, że Twój system spełnia poniższe wymagania przed zainstalowaniem V-Ray. Pamiętaj, że V-Ray jest obsługiwany tylko w 64-bitowych systemach operacyjnych.

Minimalne wymagania systemowe:

Procesor

Intel® lub AMD® 64-bitowy z obsługą SSE 4.2

RAM

8 GB pamięci RAM i 8 GB dla pliku wymiany

GPU

Karta graficzna NVIDIA® z obsługą obliczeń 5.21 oraz sterownikami ekranu w wersji 436.30 lub nowszymi. Nie są obsługiwane awarie sprzętowe GPU do renderowania CPU.

Wersja Unreal Engine Editor

4.22.3; 4.23.1; 4.24.2

Obsługiwane systemy operacyjne

Windows® 7 SP1 64-bitowy, Windows® 8 & 8.1 x64, Windows® 10

 

Upewnij się, że masz odpowiednią wersję programu Visual Studio do pakowania projektów w Unreal.

Wersja Unreal Engine Editor:                   Minimalna wersja Visual Studio:

4.24.2                                                                 VS 2017
4.23.1                                                                  VS 2017
4.22.3                                                                  VS 2017