To następna generacja renderowania, dostarczając Wysokiej klasy rendering CPU i GPU dla artystów wizualnych. Technologia V-Ray Next Scene Intelligence zapewnia szybsze śledzenie promieni, czystsze próbkowanie i bardziej dokładne renderowanie. Oznacza to, że pracujesz mądrzej, nie ciężej automatyzując kroki, które zajmowały cenny czas. W sklepie IT Media kupisz V-Ray dla 3ds Max w najlepszej cenie!
V-Ray 5 udostępnia jeszcze więcej możliwości niż wcześniej. Dzięki odświeżonemu Fram Buffer V-Ray na nowo rozświetlisz sceny i połączysz swoje rendery. Pand 500 modułów cieniujących w połączeniu ze wstępnymi ustawieniami gwarantuje sprawne zarządzanie materiałami. V-Ray 5 zapewnia oszczędność czasu i jeszcze ładniejsze rendery.
Przeglądaj możliwości oświetlenia interaktywnie w czasie rzeczywistym. Użyj opcji LightMix w nowym V-Ray Frame Buffer aby swobodnie eksperymentować ze zmianami oświetlenia po zakończeniu renderingu, zachowaj swoje wariacje i odkryj ulepszenia, które chciałbyś wprowadzić w swojej scenie.
Nowy kompozytor warstw pozwala precyzyjnie dostroić i wykończyć zdjęcia bezpośrednio w nowym V-Ray Frame Buffer – bez potrzeby stosowania osobnej aplikacji do postprodukcji obrazu.
Efektywnie korzystaj z biblioteki ponad 500 gotowych do renderowania materiałów obejmujących metale, szkła, drewna i wiele innych.
Dodaj powłoki odblaskowe bezpośrednio do zaktualizowanego materiału V-Ray, oszczędzając zarówno czas tworzenia materiału, jak i renderowania.
Automatycznie usuwaj artefakty kafelkowania tekstury dzięki nowej opcji Stochastic w VRayUVWRandomizer.
Oszczędzaj czas tworząc pospolite materiały ze wstępnymi ustawieniami dla aluminium, chromu, szkła i wielu innych.
Twórz miękkie tkaniny z mikrofibry, takie jak aksamit, satyna i jedwab, korzystając z nowych opcji Sheen w zaktualizowanym materiale V-Ray.
Zwietrzałe smugi i brud w szczelinach są teraz łatwiejsze do wykonania dzięki ulepszonej funkcji V-Ray Dirt, która wykorzystuje zarówno okluzję otoczenia jak i wewnętrzną.
Nowe próbki renderowanego materiału pokazują dokładnie, jak będą wyglądać Twoje materiały.
Dodaj urozmaicenia do swojej sceny dzięki nowej mapie VRayUVWRandomizer i ulepszonym kontrolkom VRayMultiSubTex.
Oddaj subtelności zmierzchu, gdy słońce znajduje się poniżej horyzontu, dzięki nowemu modelowi Sun and Sky.
Potężne renderowanie CPU i GPU dostosowane do wymagań wysokiej klasy produkcji. Procesory graficzne CUDA V-Ray renderują zarówno na CPU jak i GPU pozwalają w pełni wykorzystać potencjał sprzęt komputerowego.
Lepsza wydajność przy wykorzystaniu welu procesorów graficznych na stacjach roboczych i przy renderowaniu rozproszonym, a także dodatkowa obsługa elementów renderujących Cryptomatte.
Automatycznie analizuje scenę w celu zoptymalizowania renderowania, dzięki czemu uzyskasz najlepszą jakość szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Pracuj podczas renderowania z nowym widokiem IPR. Interaktywność w VR Ray IPR w oparciu o procesor jest teraz szybsza i wspiera efekty atmosferyczne.
Automatycznie usuwa szumy i skraca czasy renderowania nawet o 50 procent.
Natychmiast usuwa szumy podczas renderowania. Oparty na technologii denoisingu z akceleracją AI firmy NVIDIA.
Możesz zatrzymać renderowanie w dowolnym momencie i wybrać miejsce, w którym zostało przerwane.
Ulepszony eksport Scen V-Ray dodaje obsługę większej liczby funkcji podczas renderowania w Chaos Cloud.
Szybsze, czystsze i dokładniejsze oświetlenie otoczenia oparte na obrazie. Nawet do 7 razy szybsze niż wcześniej!
Nowy algorytm znacznie przyśpiesza renderowanie w scenach zawierających wiele źródeł światła.
Teraz dostępna w V-Ray GPU, renderuje bardzo dokładne załamania światła, które dzielą się na kolory komponentów.
Dokładnie zmierz poziomy światła w scenie za pomocą nowych narzędzi do analizy oświetlenia.
Symulują każdy rodzaj naturalnego, sztucznego bądź opartego na obrazie oświetlenia z szerokim zakresem rodzajów światła.
Wybierz jedną z kilku opcji oświetlenia globalnego – dokładną, przybliżoną lub hybrydową.
Symuluj rzeczywiste efekty obiektywu aparatu dzięki proceduralnie generowanemu kurzowi i zadrapaniom.
Nowe efekty oślepienia i rozkwitu zostały całkowicie przeprojektowane, aby były szybsze i dokładniejsze niż kiedykolwiek.
Emuluj zniekształcone efekty rozmycia ruchu, typowe dla cyfrowych aparatów i telefonów komórkowych.
Idealne renderowanie jest tak proste, jak robienie zdjęć dzięki nowym ustawieniom automatycznej ekspozycji i balansu bieli.
Natychmiast dodaj akcelerowane przez GPU efekty oślepienia i rozkwitu, aby zwiększyć fotorealizm. I dostosuj interaktywnie efekty soczewki podczas renderowania.
Elementy sterujące z prawdziwego aparatu pozwalają pracować jak fotograf. Renderuj obrazy ze szczegółową głębią ostrości i filmowym rozmyciem ruchu.
Doświadcz swojego projektu w wirtualnej rzeczywistości. Twórz treści dla popularnych zestawów VR za pomocą sześciennych i sferycznych stereofonicznych kamer 6×1.
Renderuj bardziej realistycznie wyglądające włosy dzięki dokładnym rozjaśnieniom i kontroli koloru melaniny.
Materiał V-Ray Physical Hair dodaje nowe elementy sterujące Glint i Glitter, dla jeszcze lepszych rozjaśnień.
Materiał V-Ray dodaje obsługę shaderów PBR z nową kontrolą odbicia Metalness.
Zastosuj kilka materiałów do tego samego obiektu i wybierz ten, który chcesz użyć podczas renderowania.
Załaduj dowolną teksturę lub materiał dostępny w V-Ray Standalone i wyrenderuj go V-Ray Next.
Od wielowarstwowych lakierów samochodowych po dokładnie rozpraszane powierzchniowo, możesz stworzyć dowolny materiał, jaki tylko jesteś wstanie sobie wyobrazić.
Uniwersalny moduł cieniujący firmy Anders Langlands zawiera wbudowane elementy sterujące SSS – popularne dla pracy ze skórą!
Nowy, fizycznie dokładny model odbicia.
Ponad 1000 zeskanowanych materiałów. Importuj i renderuj bezpośrednio w V-Ray.
Pracuj z gotowymi do produkcji teksturami kafelkowymi o wielu rozdzielczościach z twoich ulubionych aplikacji, takich jak MARI, Mudbox i ZBrush.
Szybko nakładaj jednolite tekstury bez UV.
Generuj idealnie gładkie krawędzie w czasie renderowania – bez dodatkowego modelowania.
Wydajna obsługa i wsparcie dla Alembic 1.7 z warstwami.
Renderuj ogromne sceny za pomocą obiektów proxy. Proxy V-Ray skutecznie zastępują złożoną geometrię sceny i ładują się tylko w czasie renderowania.
Twórz złożone przekroje i sekcje za pomocą dowolnego obiektu siatki.
Renderuj wydajnie realistyczne włosy bez efektu migotania. V-Ray zawiera futro proceduralne, zoptymalizowane shadery do włosów i obsługę 3ds Max Hair And Fur, HairFarm i Ornatrix.
Twórz unikalną geometrię, taką jak nieskończone płaszczyzny, metaballs i izosurfaces, cząstki i wycięcia obiektów za pomocą booleanów czasu renderowania.
Renderuj mgłę, dym i efekty atmosferyczne, które prawidłowo reagują na światło. Wprowadź w wolumenach pamięć podręczną siatki od Houdini, FumeFX i Phoenix FD.
Procesor graficzny V-Ray obsługuje teraz niezwykle szybkie renderowanie efektów wolumetrycznych takich jak dym, ogień i mgła.
Szybsze, lepsze próbkowanie mgły otoczenia pomaga szybko dodać głębię każdej scenie dzięki V-Ray GPU.
Symuluj naturalnie wyglądające niebo z realistyczną głębią atmosferyczną.
Wybieraj spośród prawie 40 unikatowych pasm upiększających, użytkowych i matowych, aby zapewnić większą kontrolę nad renderowanymi obrazami podczas tworzenia kompozycji.
Ulepszone przejścia świetlne zapewniają spójne, wolne od artefaktów wyniki niezależnie od próbkowania światła a także lepsze wsparcie dla Adaptive Dome Light.
Teraz z pełnym wsparciem dla GI, odbić i załamań dla dokładnego mieszania światła na słupku.
Automatycznie tworzy ID mattes z obsługą przezroczystości, głębi ostrości i rozmycia ruchu.
Przeglądaj, analizuj i przetwarzaj swoje rendery bezpośrednio w zaawansowanym buforze klatek V-Ray.
Podpowiedzi są teraz w wielu językach: japońskim, koreańskim, rosyjskim, włoskim, portugalskim i hiszpańskim.
Sprawdź swoją scenę aby zobaczyć czy jest gotowa do renderowania w chmurze przy użyciu Linux i V-Ray Standalone.
Korekty kolorów VFB (w tym Background i LUT) można zapisać w ostatecznym renderowaniu jako nieprzetworzone pliki .vrimg lub OpenEXR.
Wymienione wymagania odnoszą się do najnowszej wersji V-Ray w 3ds Max. Przed zainstalowaniem V-Ray upewnij się, że Twój system spełnia poniższe wymagania.
1 Generacji Intel® Core™ lub kompatybilny z obsługą SSE4.2 (x64)
minimum 8 GB RAM, zalecane 64 GB RAM
Microsoft® Windows® 8.1 lub Windows 10
3ds Max® 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 i 2021 (64-bit)
Wymagany dla klientów używających starszej blokady sprzętowej, najlepiej USB 2.0
Obsługiwany jest tylko protokół wersji IPv4 wymagany do renderowania rozproszonego. Wersja IPv6 nie jest obecnie obsługiwana.
5.5.0 lub późniejszy
NVIDIA CUDA z wymaganą minimalną zdolnością obliczeniową 5.2: Maxwell-, Pascal-, Volta- i oparte na architekturze Turing karty NVIDIA z najnowszymi sterownikami albo przynajmniej wersji 442.54;
NVIDIA RTX z wymaganą minimalną zdolnością obliczeniową 5.21: karty RTX z najnowszymi rekomendowanymi sterownikami lub w wwersji 442.54;
2GB VRAM
V-Ray Production Denoiser: karta AMD lub NVIDIA obsługująca OpenCL 1.2;
NVIDIA AI Denoiser: Maxwell, Pascal, Volta lub oparte na architekturze Turing karty NVIDIA ze sterownikami w wersji 441.28;