Unity Pro to przyjazne i elastyczne narzędzie do tworzenia gier 2D oraz 3D na wiele platform docelowych w tym komputery, konsole czy urządzenia mobilne. Niegdyś wybierane głównie przez twórców niezależnych, dzisiaj cieszy się dużym uznaniem w branży gamingowej. Silnik graficzny jest intuicyjny w obsłudze, dzięki czemu z łatwością przejdziesz przez wszystkie etapy tworzenia projektu . Silnik jest stale rozwijany przez twórców przez co otrzymuje coraz lepsze narzędzia o szerokich możliwościach. Posiada dobrze zaprojektowane samouczki oraz fantastyczną społeczność gotową do pomocy z każdym problemem. W Sklepie IT Media kupisz Unity Pro dla firm w najlepszej cenie!
UWAGA: Wymagany zakup licencji Pro jeśli przychód lub finansowanie projektu przekracza 200 000$ w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na urządzenie
– Dla komercji (COM)
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
Unity to przyjazne i intuicyjne narzędzie do tworzenia gier i interaktywnych aplikacji na różne platformy. Unity to znacznie więcej niż najlepsza na świecie platforma programistyczna działająca w czasie rzeczywistym — to także solidny ekosystem zaprojektowany, aby umożliwić Ci sukces.
Unity oferuje ogrom możliwości, które można rozszerzać za pomocą dedykowanych wtyczek oraz assetów. Program posiada narzędzia do tworzenia interfejsu gry, zaawansowanych animacji oraz cieniowania modeli w oparciu o symulacje fizyczne. Unity dysponuje również opcją pisania skryptów w JavaScript i C#. Narzędzia zostały zaprojektowane tak, aby mogli z nich korzystać zarówno początkujący jak i zaawansowani twórcy gier.
Producent, za pomocą sklepu z zasobami, udostępnia gotowe rozwiązania tj. modele dla gier 2D i 3D, gotowe otoczenia, całe plansze, poziomy i wiele innych. Na platformie Unity istnieje również opcja dostosowania danej gry do wyświetlania reklam.
Dodatkowo twórca gry dostaje dostęp do narzędzi analitycznych.
Unity to nie tylko narzędzie do tworzenia gier. Oprogramowanie zapewnia twórczą swobodę przy tworzeniu animacji CGI. Twórz pełne środowiska 3D z postaciami i wykorzystaniem najnowszych opcji np. animacji futra z pełnym wykorzystaniem oświetlenia.
Natychmiastowe powiadomienia po wykryciu nowego problemu w aplikacji, dzięki konfiguracji powiadomień w e-mailu, Slack, Discord, Webhook lub Jira z Unity Teams lub Unity Cloud Diagnostics.
Narzędzia Unity zostały zaprojektowane tak, by mogły z niego korzystać duże studia, niezależni deweloperzy i entuzjaści. Unity pozwala także przygotować grę do dystrybucji w wielu sklepach, w tym Microsoft Store, Play Station Store czy Steam. Co ważne, pracując na Windowsie można stworzyć grę dla Linuksa, konsoli czy Androida.
Twórz, działaj i zarabiaj na niesamowitych aplikacjach i wciągających doświadczeniach wirtualnej rzeczywistości dzięki kompletnemu rozwiązaniu dla profesjonalistów z różnych branż.
Wyższy poziom pomocy technicznej, aby sprawnie rozwiązać najbardziej złożony problem. Opcja dostępna tylko dla subskrybentów Pro i Enterprise.
Uzyskaj dostęp do kodu źródłowego i modyfikuj go zgodnie ze swoimi wyszukanymi wymaganiami. Opcja tylko dla subskrybentów Pro i Enterprise.
Zyskaj lepszy wgląd w to, co dzieje się w Twojej grze. Dzięki rzeczywistym danym dotyczącym awarii, wyjątków i opinii użytkowników.
Zmień ekran powitalny lub całkowicie go usuń.
Rozwijaj swoją grę w przyjemnym dla oka, ciemnym środowisku interfejsu użytkownika.
Skorzystaj z najlepszego rozwiązania do generowania przychodu z reklam w grach mobilnych i uprość konfigurację zakupów aplikacji w sklepach.
Rzeczywista wydajność i jakość renderingu mogą się różnić w zależności od złożoności projektu.
Wersja systemu operacyjnego:
– Windows 7 i Windows 10, tylko 64-bitowe wersje
Procesor:
– Architektura X64 z obsługą instrukcji SSE2
Interfejs API grafiki:
– DX10, DX11, i GPU obsługujące DX12
Dodatkowe wymagania:
– Sterowniki oficjalnie obsługiwane przez producenta sprzętu
Wersja systemu operacyjnego:
– Sierra 10.12.6+
Procesor:
– Architektura X64 z obsługą instrukcji SSE2
Interfejs API grafiki:
– Karty graficzne Intel i Amd obsługujące Metal
Dodatkowe wymagania:
– Sterowniki oficjalnie obsługiwane przez Aplle
Wersja systemu operacyjnego:
– Ubuntu 16.04, Ubuntu 18.04, i CentOS 7
Procesor:
– Architektura X64 z obsługą instrukcji SSE2
Interfejs API grafiki:
– Karty Nvidia i AMD obsługujące OpenGL 3.2+/ Vulkan
Dodatkowe wymagania:
– Środowisko graficzne Gnome działające na systemie okienkowym X11, oficjalne sterowniki Nvidia lub AMD Mesa. Inne konfiguracje i środowiska użytkownika zgodnie z dostarczonymi zasobami obsługiwanej dystrybucji (Kernel, Compositor itp.)
W tej sekcji wymieniono minimalne wymagania do zbudowania i uruchomienia Unity Player. Rzeczywista wydajność i jakość renderowania mogą się różnić w zależności od złożoności projektu.
Wersja:
– 4.4 (API 19)+
Procesor:
– ARMv7 z obsługą Neon (32-bit) lub ARM64
Interfejs API grafiki:
– OpenGL ES 2.0+, OpenGL ES 3.0+, Vulkan
Dodatkowe wymagania:
– 1GB+ RAM
– Obsługiwane urządzenia muszą spełniać lub przekraczać Android Compatibility Definition (wersja 9.0) ograniczoną do następujących typów urządzeń:
1. Trzymane w dłoni (sekcja 2.2)
2. Telewizyjne (sekcja 2.3)
3. Tablety (sekcja 2.6)
Sprzęt musi natywnie obsługiwać Android OS. Emulowane środowisko Andriod nie jest obsługiwane.
Dla Developmentu: Android SDK (9/API 28), Android NDK (r19) i OpenJDK, które są zainstalowane domyślnie z Unity
Wersja:
– 10+
Procesor:
– A6/A6X SoC+
Interfejs API grafiki:
– Metal, OpenGL ES 2.0/3.0 (Przestarzałe)
Dodatkowe wymagania:
– Dla Developmentu: Komputer Mac z systemem minimum macOS 10.12.6 i Xcode 9.4 lub nowszym.
Wersja:
– 10+
Procesor:
– A8 SoC+
Interfejs API grafiki:
– Metal, OpenGL ES 2.0/3.0 (Przestarzałe)
Dodatkowe wymagania:
– Apple TV 4-tej generacji+
Wersja systemu operacyjnego:
– Windows 7 i Windows 10. W specyfikacji dla stacji roboczej, laptopa i tabletu, uruchomiony na urządzeniu bez emulacji bądź trybu kompatybilności.
Procesor:
– Architektura x86, x64 z obsługą zestawu instrukcji SSE2.
Interfejs API grafiki:
– Kompatybilny z DX10, DX11, DX12.
Dodatkowe wymagania:
– Sterowniki oficjalnie obsługiwane przez producenta sprzętu.
Wersja systemu operacyjnego:
– Sierra 10.12+ pracująca na stacji roboczej i laptobpie, bez emulacji i trybu kompatybilności.
Procesor:
– Architektury x64 z SSE2.
Interfejs API grafiki:
– Karty graficzne Intel i AMD zgodne z Metal.
Dodatkowe wymagania:
– Sterowniki oficjalnie obsługiwane przez Aplle.
Wersja systemu operacyjnego:
– Ubuntu 16.04, Ubuntu 18.04, pracująca na stacji roboczej i laptobpie, bez emulacji i trybu kompatybilności.
Procesor:
– Architektury x64 z obsługą zestawu instrukcji SSE2.
Interfejs API grafiki:
– Obsługujący OpenGL 3.2+ / Vulkan.
Dodatkowe wymagania:
– Środowisko graficzne Gnome działające na systemie okienkowym X11, oficjalne sterowniki Nvidia lub AMD Mesa. Inne konfiguracje i środowiska użytkownika zgodnie z dostarczonymi zasobami obsługiwanej dystrybucji (Kernel, Compositor itp.) Karty graficzne Nvidia i AMD korzystające z oficjalnych sterowników Nvidia lub AMD Mesa.