Substance Source

Biblioteka z wysokiej klasy materiałami

Kup teraz

Produkt dodany do koszyka

×


Substance Source

Włącz kategorie/filtry

Kategorie produktów

Czym jest Substance Source?

Substance Source to biblioteka tysięcy dostosowywanych do potrzeb branży 3D materiałów stworzonych przez specjalistów i światowej klasy gościnnych artystów. Których w pełni modyfikowalne parametry pozwalają osiągnąć nieograniczoną zmienność i różnorodność. Materiały są kompatybilne ze wszystkimi głównymi aplikacjami do tworzenia treści cyfrowych i silnikami gier. W sklepie IT Media kupisz Substance Source dla firm w najlepszej cenie! Substance Source dostępny jest w pakiecie Substance Suite.

.

Dowiedz się więcej o pakiecie Substance Suite >

Kup teraz

Substance 3D Collection for Teams COM ENG

Substance 3D Collection for Teams COM ENG

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

Dodaj do koszyka

5 077,44 zł

Substance 3D Collection for Teams COM MULTI

Substance 3D Collection for Teams COM MULTI

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

Dodaj do koszyka

5 289,00 zł

Substance 3D Collection for Teams GOV ENG

Substance 3D Collection for Teams GOV ENG

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

5 231,84 zł

Substance 3D Collection for Teams GOV MULTI

Substance 3D Collection for Teams GOV MULTI

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

5 459,86 zł

Cechy Substance Source

Rozrastająca się kolekcja

Substance Source rozrasta się w czasie dzięki regularnym dodatkom z nowymi materiałami, a także nowym opcjom dodawanym do istniejących zasobów. Każdy materiał jest wyjątkowy ze swoim unikalnym zestawem parametrów.

 

Jeden materiał, niezliczone możliwości

Każdy materiał posiada parametry pozwalające na personalizację i dopasowanie do indywidualnych potrzeb.
Nie wybierasz jedynie np: skóry cielęcej ze stebnowanym wzorem, tylko kontrolujesz jej kolor, styl szycia, gęstość wzoru, stopień zużycia i starzenia się materiału oraz szereg dodatkowych cech.

 

Źródło inspiracji

Znajdź projekty najlepszych autorów materiałów, tematyczne kolekcje i inspirujące treści – wszystko zaprojektowane, aby pomóc Ci jeszcze bardziej rozwinąć swoją twórczość.

 

Platforma do nauki

Wprowadzono wykres węzłów każdego materiału. Poznaj procesy i techniki naszych rodzimych artystów i gościnnych ekspertów, ucz się od najlepszych z najlepszych.

 

Funkcjonalności

 

Standard materiałów

Format Substance działa ze wszystkimi aplikacjami 3D, zarówno podczas renderowania w czasie rzeczywistym jak i offline.

 

Kompleksowa biblioteka

Od skanów po materiały hybrydowe i w pełni proceduralne, każdy rodzaj powierzchni jest uwzględniony.

 

Niekończące się wariacje

Modyfikowalne parametry umożliwiają precyzyjną personalizację materiałów.

 

Przeglądarka w chmurze

Przeglądaj i poprawiaj swoje materiały przed ich pobraniem.

 

Gwarancja jakość

Tylko najlepsze materiały, które zostały dokładnie przetestowane i przejrzane trafiają do naszej kolekcji.

 

Ucz się od najlepszych

Przeglądaj diagramy węzłów utworzone przez ekspertów, poznaj ich tajemnice.

 

Zintegrowane treści

Source jest dostępny bezpośrednio w twoich ulubionych aplikacjach do grafiki 3D.

Wymagania systemowe

Takie same jak wymagania aplikacji pod, którą jest uruchamiany. Jeżeli będzie to Substance Painter:

System operacyjny Minimalne Rekomendowane
Windows
  • Wersja: Windows 8 (64bit)
  • Pamięć: 8GB RAM
  • Grafika: 2GB VRAM
  • Wersja: Windows 10 (64bit)
  • Pamięć: 16GB RAM
  • Grafika: 4GB VRAM
Mac OS
  • Wersja: 10.13 (High Sierra)
  • Pamięć: 8GB RAM
  • Grafika: 2GB VRAM
  • Wersja: 10.15 (Catalina)
  • Pamięć: 16GB RAM
  • Grafika: 4GB VRAM
Linux
  • Wersja: CentOS 7.0 / Ubuntu 16.04 (tylko Steam)
  • Pamięć: 8GB RAM
  • Grafika: 2GB VRAM
  • Wersja: CentOS 7.6 / Ubuntu 18.04 (tylko Steam)
  • Pamięć: 16GB RAM
  • Grafika: 4GB VRAM

 

– Dla pracy w komfortowych warunkach, rekomendujemy monitor o rozdzielczości większej niż 1 Mega Pikseli i szerszy niż 1280 pikseli.
– Eksport do rozdzielczości 8k (8192*8192 pikseli) wymaga karty graficznej z większą ilości pamięci niż 2GB.
– Potwierdzone działanie wersji 2019.x lub wyższej na MacOS 10.15 (Catalina).
– Na CentOS 7.5 lub starszej wersji aplikacja może się nie uruchomić z powodu problemów związanych z biblioteką (FT_Get_Font_Format error). Zalecamy aktualizację systemu lub zainstalowanie następującej biblioteki.
– Połączenie pulpitu zdalnego jest możliwe, jeśli dostępny jest kontekst OpenGL 3.3. Będzie działać na Nvidia Quadro, ale nie na Nvidia GeForce, ponieważ zapewnia tylko kontekst OpenGL 1.4. Jeśli jest to problem, zalecamy korzystanie z alternatywnych rozwiązań, takich jak VNC/Teamviewer.