Substance Alchemist

Tworzenie kolekcji materiałów na podstawie zasobów

Kup teraz

Substance Alchemist

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

Czym jest Substance Alchemist?

Substance Alchemist to aplikacja, która pozawala tworzyć kolekcje materiałów 3D, łącząc i modyfikując istniejące zasoby lub tworząc nowe ze zdjęć i skanów w wysokiej rozdzielczości. Zapewniając przy tym fenomenalną szybkość i łatwość użycia. W sklepie IT Media kupisz Substance Alchemist dla firm w najlepszej cenie! Substance Alchemist dostępny jest w pakiecie Substance Suite.

.

Dowiedz się więcej o pakiecie Substance Suite >

Kup teraz

Substance Suite nowa subskrypcja

Substance Suite nowa subskrypcja

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Dla komercji (COM)
– Wersja elektroniczna
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– W skład pakietu wchodzą: Painter, Designer, Alchemist i Source

4 735,12 zł

Dla kogo jest Substance Alchemist

Substance Alchemist pozwala tworzyć i powtarzać kolekcje materiałów, dostosowując i mieszając istniejące materiały lub wydobywając nowe ze skanów (pojedyncze lub wielokrotne obrazy).

Nowy zestaw narzędzi łączy różne technologie i metody tworzenia (oparte na procedurach, przechwytywaniu, sztucznej inteligencji i manualne), pomogą Ci zarządzać całymi bibliotekami materiałów i eksportować je do innych aplikacji.

 

Funkcjonalności

 

Generatory obsługiwane 1 kliknięciem

Tworzenie materiałów syntetycznych z fenomenalną szybkością.
Wybierz materiał bazowy i zastosuj jeden z filtrów Alchemist, w ciągu kilku sekund stworzysz złożony materiał 3D. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi Alchemist, możesz dostosować go do swoich preferencji.

 

Łączenie materiałów 3D

Wykorzystaj istniejące materiały i połącz je ze sobą.
Twórz wiarygodne kombinacje złożonych materiałów: na przykład kory drzewa z mchem lub kamienia z kamykami. Istnieją nieograniczone możliwości zastosowania. Zdefiniuj swoje kryteria mieszania za pomocą opcji takich jak wysokość, kolor lub niestandardowe maski aby zapewnić całkowicie płynne mieszanie. Bardzo szybko osiągniesz świetne wyniki.

 

Przekształcanie zdjęcia 2D w materiały 3D

Zaimportuj zdjęcie referencyjne do Alchemist. Przekształć je w wysokiej jakości materiał 3D. Cały proces zajmie sekundy. Nasz moduł Delight oparty na uczeniu maszynowym usuwa cienie i pomaga uzyskać najlepszy materiał z twoich zdjęć.

 

Tworzenie kolekcji materiałów

Kolekcja Substance Alchemist pomaga budować ogromne biblioteki materiałów. Użyj tablic tonacji aby wygenerować wiele odmian swoich materiałów.

 

Nowy ekran powitalny

Substance Alchemist posiada teraz ekran powitalny, który pozwala szybko przejść do najnowszego projektu ale także tworzyć nowe. Ekran powitalny zawiera również linki do naszych platform, takich jak Substance Academy.

 

Zarządzanie projektem

Wersja 2019.1 wprowadza pojęcie projektów, które mogą gromadzić kolekcje materiałów. Projekty można również eksportować, aby udostępnić je na innych komputerach.

 

Nowy moduł Delighter

Ulepszyliśmy moduł Delighter, który służy do usuwania cieni ze zdjęć. Teraz zachowuje szczegóły i oryginalne kolory różnych powierzchni, co powinno poprawić dokładność generowanych materiałów.

 

Nowy stos warstw

Stos warstw (Layer Stack) został przebudowany od podstaw, aby rozszerzyć jego możliwości i działania. Istotne zmiany:

Dostęp do materiałów i masek można teraz uzyskać bezpośrednio za pomocą dedykowanej ikony

Gdy dodasz materiał do stosu warstw, będzie on miał nową ikonę maski. Kliknięcie na tej drugiej ikonie spowoduje wyświetlenie parametrów mieszania materiału.

Tryb mieszania można zmienić bezpośrednio z paska narzędzi

Odtąd po wybraniu warstwy materiału jej tryb mieszania można zmienić bezpośrednio z paska narzędzi Stosu warstw (Layer Stack), bez konieczności klikania maski.

Przypisz bitmapę do określonych Scan inputs

Po zaimportowaniu mapy bitowej w celu utworzenia materiałów po procesie skanowania, możesz przypisać odpowiednie użycie do mapy bitowej.

 

Ulepszenia widoku podglądu

Do widoku podglądu dodano kilka nowych funkcji, które poprawiają jego funkcjonalność. Nowe ustawienia dostępne są w Ustawieniach przeglądarki (Viewer Settings).

Tryb kamery

Tryb projekcji z kamery pozwala wybierać między opcjami Perspective i Orthographic.

Pole widzenia kamery

Możesz teraz zmienić pole widzenia kamery (FOV). Dostosowanie tej wartości może pomóc w realistycznym wizualizowaniu materiałów. Pole widzenia można kontrolować tylko w trybie projekcji Perspective.

Rozdzielczość i głębia bitowa kanału

Widok 2D wyświetla teraz rozdzielczość tekstury i głębokość bitów każdego kanału.

Wymagania systemowe

System operacyjny Minimalne Rekomendowane
Windows
  • Wersja: Windows 7 (64bit)
  • Pamieć: 8GB RAM
  • Grafika: 2GB VRAM
  • Wersja: Windows 10 (64bit)
  • Pamięć: 16GB RAM
  • Grafika: 4GB VRAM
Mac OS
  • Wersja: 10.12 (Sierra)
  • Pamięć: 8GB RAM
  • Grafika: 2GB VRAM
  • Wersja: 10.14 (Mojave) lub nowszy
  • Pamięć: 16GB RAM
  • Grafika: 4GB VRAM
Linux
  • Wersja: CentOS 7.0 / Ubuntu 16.04 (tylko Steam)
  • Pamięć: 8GB RAM
  • Grafika: 2GB VRAM
  • Wersja: CentOS 7.6 / Ubuntu 18.04 (tylko Steam)
  • Pamięć: 16GB RAM
  • Grafika: 4GB VRAM

 

– Dla pracy w komfortowych warunkach, rekomendujemy monitor o rozdzielczości większej niż 1 Mega Pikseli i szerszy niż 1280 pikseli.
– Eksport do rozdzielczości 8k (8192*8192 pikseli) wymaga karty graficznej z większą ilości pamięci niż 2GB.
– Potwierdzone działanie wersji 2019.x lub wyższej na MacOS 10.15 (Catalina).
– Na CentOS 7.5 lub starszej wersji aplikacja może się nie uruchomić z powodu problemów związanych z biblioteką (FT_Get_Font_Format error). Zalecamy aktualizację systemu lub zainstalowanie następującej biblioteki.
– Połączenie pulpitu zdalnego jest możliwe, jeśli dostępny jest kontekst OpenGL 3.3. Będzie działać na Nvidia Quadro, ale nie na Nvidia GeForce, ponieważ zapewnia tylko kontekst OpenGL 1.4. Jeśli jest to problem, zalecamy korzystanie z alternatywnych rozwiązań, takich jak VNC/Teamviewer.

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne oraz online. Skontaktuj się, aby potwierdzić terminu wybranego szkolenia!