Substance Alchemist

Tworzenie kolekcji materiałów na podstawie zasobów

Kup teraz

Substance Alchemist

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

Substance Alchemist

Twórz kolekcje materiałów, łącząc i modyfikując istniejące zasoby lub tworząc nowe materiały ze zdjęć i skanów o wysokiej rozdzielczości. Stwórz specjalny katalog materiałów z prawdziwych referencji lub po prostu eksperymentuj, aż znajdziesz wyniki, które uwielbiasz – we wszystkich przypadkach Alchemist zapewnia fenomenalną szybkość i łatwość użycia. W sklepie IT Media kupisz Substance Alchemist dla firm w najlepszej cenie! Substance Alchemist dostępny jest w pakiecie Substance Suite.

Dowiedz się więcej o pakiecie Substance Suite >

Kup teraz

Substance Suite nowa subskrypcja

Substance Suite nowa subskrypcja

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Dla komercji (COM)
– Wersja elektroniczna
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– W skład pakietu wchodzą: Painter, Designer, Alchemist i Source

4 974,97 zł

Substance Alchemist

Substance Alchemist pozwala tworzyć i powtarzać kolekcje materiałów, dostosowując i mieszając istniejące materiały lub wydobywając nowe ze skanów (pojedyncze lub wielokrotne obrazy).

Nowy zestaw narzędzi łączy różne technologie i metody tworzenia (oparte na procedurach, przechwytywaniu, sztucznej inteligencji i manualne), pomogą Ci zarządzać całymi bibliotekami materiałów i eksportować je do innych aplikacji.

Generatory obsługiwane 1 kliknięciem

Tworzenie materiałów syntetycznych z fenomenalną szybkością.
Wybierz materiał bazowy i zastosuj jeden z filtrów Alchemist, w ciągu kilku sekund utworzysz złożony materiał 3D. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi Alchemist, modyfikuj go do swoich preferencji.

Łącz materiały 3D

Weź istniejące materiały i połącz je ze sobą.
Twórz wiarygodne kombinacje złożonych materiałów: na przykład kory drzewa z mchem lub kamienia z kamykami, istnieją nieograniczone możliwości. Zdefiniuj swoje kryteria mieszania za pomocą opcji takich jak wysokość, kolor lub niestandardowe maski aby zapewnić całkowicie płynne mieszanie. Świetne wyniki, osiągnięte bardzo szybko.

Przekształć zdjęcia 2D w materiały 3D

Zaimportuj zdjęcie referencyjne do Alchemist. Przekształć je w wysokiej jakości materiał 3D. Cały proces zajmie sekundy. Nasz delight oparty na uczeniu maszynowym usuwa cienie i pomaga uzyskać najlepszy materiał z twoich zdjęć.

Twórz kolekcje materiałów

Kolekcja Substance Alchemist pomaga budować ogromne biblioteki materiałów. Użyj tablic nastrojów aby wygenerować wiele odmian swoich materiałów.

 

NOWOŚCI W SUBSTANCE PAINTER

Substance Alchemist 2019.1 “Sesame” pozwala dzielić się zasobami dzięki nowemu zarządzaniu projektami. Stos warstw został całkowicie przebudowany w celu usprawnienia przepływu pracy. Do widoku podglądu zostały dodane dodatkowe elementy sterujące i informacje. Nowa wersja delightera poprawia jakość i dokładność twoich materiałów.

Nowy ekran powitalny

Substance Alchemist posiada teraz ekran powitalny, który pozwala szybko przejść do najnowszego projektu ale także tworzyć nowe. Ekran powitalny zawiera również kilka linków do naszych istniejących platform, takich jak Substance Academy.

Zarządzanie projektem

Wersja 2019.1 wprowadza pojęcie projektów, które mogą gromadzić kolekcje materiałów. Projekty można również eksportować, aby udostępnić je na innych komputerach.

Nowy Delighter

Ulepszyliśmy nasz Delighter, który służy do usuwania cieni ze zdjęć. Teraz zachowuje szczegóły i oryginalne kolory różnych powierzchni, co powinno poprawić dokładność generowanych materiałów.

Nowy stos warstw

Layer Stack został przebudowany od podstaw, aby rozszerzyć jego możliwości i działania. Istotne zmiany:

Dostęp do materiałów i masek można teraz uzyskać bezpośrednio za pomocą dedykowanej ikony
Gdy dodasz materiał do stosu warstw, będzie on miał nową ikonę maski. Kliknięcie na tej drugiej ikonie spowoduje wyświetlenie parametrów mieszania materiału.

Tryb mieszania można zmienić bezpośrednio z paska narzędzi
Odtąd po wybraniu warstwy materiału jej tryb mieszania można zmienić bezpośrednio z paska narzędzi Stosu warstw, bez konieczności klikania maski.

Przypisz bitmapę do określonych wejść skanowania
Po zaimportowaniu mapy bitowej w celu utworzenia materiałów ze skanowania, możesz przypisać odpowiednie użycie do konkretnej mapy bitowej.

Ulepszenia widoku podglądu

Do widoku podglądu dodano kilka nowych funkcji, które poprawiają jego użycie. Te nowe ustawienia są dostępne w Ustawieniach przeglądarki.

Tryb kamery
Tryb projekcji z kamery pozwala wybierać między Perspective i Orthographic.

Pole widzenia kamery
Możesz teraz zmienić pole widzenia kamery (FOV). Dostosowanie tej wartości może pomóc w realistycznym wizualizowaniu materiałów. Pole widzenia można kontrolować tylko w trybie projekcji Perspective.

Rozdzielczość i głębia bitowa kanału
Widok 2D wyświetla teraz rozdzielczość tekstury i głębokość bitów każdego kanału.

Informacje o wydaniu:

2019.1 Sesame
(wydanie z 4 listopada 2019)

[Project] Tworzenie projektu
[Project] Wprowadzenie formatu pliku .alch zawierającego dane projektu
[Project] Wyeksportuj projekt .alch zawierający kolekcje i ich materiały
[Project] Zaimportuj projekt .alch
[Project] Otwórz ostatnie projekty
[Welcome Screen] Ekran powitalny jest wyświetlany przy uruchomieniu
[Welcome Screen] Utwórz projekt z ekranu powitalnego
[Welcome Screen] Uzyskaj dostęp do listy wszystkich swoich projektów na ekranie powitalnym
[Welcome Screen] Szybkie łącza do dokumentacji, na temat wyskakujących okienek i zarządzania licencjami
[File Menu] Integracja pliku Menu
[File Menu] Uzyskaj dostęp do poleceń projektu z zakładki File i zapisu stosu warstw
[File Menu] Uzyskaj dostęp do poleceń Cofnij i Przywróć z karty Edit
[File Menu] Poprzednie menu pomocy zostało przeniesione do menu plików pod kartą Pomoc
[Layers] Nowa archtektura stosu warstw
[Layers] Nowy interfejs użytkownika stosu warst
[Layers] Wybierz tryb mieszania bezpośrednio z paska narzędzi
[Layers] Osobny dostęp do parametrów mieszania i materiału
[Layers] Dodaj materiały bezpośrednio w dedykowanych wejściach filtra Splatter w stosie warstw
[Layers] Zmień kolejność skanowania bezpośrednio w warstwie Image import
[Viewport] Kontroluj pole widzenia kamery
[Viewport] Możliwość przełączania między kamerą orthographic lub perspective
[Viewport] Wyświetl informacje o rozdzielczości i głębokości bitowej dla każdego kanału
[Resources] Base Materials są otwierane domyślnie
[Cache] Lokalizuj folder pamięci podręcznej miniatur
[Cache] Lokalizuj folder pamięci podręcznej renderowania
[Panels] Panel ustawień materiałów jest tymczasowo ukryty
[Workflow] Specular/Glossiness są tymczasowo wyłączone
[MacOS] Catalina OS wersja notarized
[Content] Nowa wersja filtra Delighter
[Content] Nowy filtr Image Content Aware Fill
[Content] Nowy filtr Material Content Aware Fill
[Content] Filtr transformacji ma opcję bezpiecznej transformacji

Naprawiono:

-Wszystkie poprzednie błędy powiązane z Create są dziś nieaktualne w nowej odsłonie interfejsu użytkownika i architektury.
-Etykiety narzędzi nie ukrywają ikon na górnym pasku (3D, 2D, 2D/3D).
[Content] Filtr Splatter akceptuje Atlas z pełną wysokością mapy
[Content] Filtr Transform działa na obrazach (scan1, scan2,…)

Znane problemy:

-Filtry Content Aware Fill są wolne w wysokich rozdzielczościach.
-Importowanie dużej ilości zasobów może znacznie spowolnić Substance Alchemist.
-Stosowanie wielu delighters w jednym materiale nie jest zalecane.
-Delighter ulega awarii ze starszymi sterownikami NVIDIA (Wcześniejszymi niż 400.x).
-Coma lub punkt mogą być ignorowane podczas wpisywania określonej wartości w suwaku.
-Filtr Normal to Height może ulec awarii na MacOS.

Wymagania systemowe programu Substance Alchemist:

System operacyjnyMinimalneRekomendowane
Windows
  • Wersja: Windows 7 (64bit)
  • Pamieć: 8GB RAM
  • Grafika: 2GB VRAM
  • Wersja: Windows 10 (64bit)
  • Pamięć: 16GB RAM
  • Grafika: 4GB VRAM
Mac OS
  • Wersja: 10.12 (Sierra)
  • Pamięć: 8GB RAM
  • Grafika: 2GB VRAM
  • Wersja: 10.14 (Mojave) lub nowszy
  • Pamięć: 16GB RAM
  • Grafika: 4GB VRAM
Linux
  • Wersja: CentOS 7.0 / Ubuntu 16.04 (tylko Steam)
  • Pamięć: 8GB RAM
  • Grafika: 2GB VRAM
  • Wersja: CentOS 7.6 / Ubuntu 18.04 (tylko Steam)
  • Pamięć: 16GB RAM
  • Grafika: 4GB VRAM

 

– Dla pracy w komfortowych warunkach, rekomendujemy monitor o rozdzielczości większej niż 1 Mega Pikseli i szerszy niż 1280 pikseli.
– Eksport do rozdzielczości 8k (8192*8192 pikseli) wymaga karty graficznej z większą ilości pamięci niż 2GB.
– Potwierdzone działanie wersji 2019.x lub wyższej na MacOS 10.15 (Catalina).
– Na CentOS 7.5 lub starszej wersji aplikacja może się nie uruchomić z powodu problemów związanych z biblioteką (FT_Get_Font_Format error). Zalecamy aktualizację systemu lub zainstalowanie następującej biblioteki.
– Połączenie pulpitu zdalnego jest możliwe, jeśli dostępny jest kontekst OpenGL 3.3. Będzie działać na Nvidia Quadro, ale nie na Nvidia GeForce, ponieważ zapewnia tylko kontekst OpenGL 1.4. Jeśli jest to problem, zalecamy korzystanie z alternatywnych rozwiązań, takich jak VNC/Teamviewer.