Pixologic ZBrush

Profesjonalne narzędzie do grafiki trójwymiarowej i modelowania 3D

Kup teraz

Pixologic ZBrush

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

PIXOLOGIC ZBrush 2021 – zaawansowane narzędzie do grafiki 3D

Przez wiele lat projektowanie grafiki trójwymiarowej i modelowanie w środowisku specjalistów było kojarzone z mozolną pracą w oparciu o nieczytelny interfejs oraz dużą ilością niejasnych funkcjonalności. By dojść do mistrzostwa w tej dziedzinie, trzeba było poświęcić tysiące godzin na naukę i opanowanie dostępnych narzędzi. Problemy te rozwiązuje oprogramowanie Pixologic ZBrush. Innowacyjna technologia gwarantuje te same możliwości, co znane od wielu lat narzędzia do modelowania i grafiki 3D, ale opakowuje je w bardzo łatwy w obsłudze, intuicyjny interfejs. Dzięki temu praca jest zdecydowanie efektywniejsza oraz o wiele szybsza.

Wybierz swoją wersję Pixologic ZBrush >>

Kup teraz

ZBrush 2021 Win/Mac ENG

ZBrush 2021 Win/Mac ENG

– Licencja wieczysta
– Dla komercji (COM)
– Wersja elektroniczna

4 196,10 zł

ZBrush 2021 Win/Mac ENG – EDU

ZBrush 2021 Win/Mac ENG – EDU

– Licencja wieczysta
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja elektroniczna

2 320,76 zł

Pixologic ZBrush 2021

ZBrush – prostota doceniana przez profesjonalistów

Twórcy oprogramowania Pixologic ZBrush kierują się przekonaniem, że modelowanie, rzeźbienie i malowanie w 3D powinno sprawiać wszystkim użytkownikom przyjemność. Dlatego też ich narzędzie zrewolucjonizowało branżę. Wszyscy specjaliści, którzy korzystali z funkcjonalności programu Pixologic, są zdania, że ich praca jeszcze nigdy nie była tak łatwa. Jeśli szukasz najlepszej oferty programu ZBrush, sklep IT Media będzie świetnym wyborem. Znajdziesz tu najniższą cenę i profesjonalną obsługę.

Swobodne tworzenie, modelowanie i malowanie grafiki 3D w ZBrush 2021

Nieograniczone możliwości rzeźbienia, edytowania i dodawania barw do opracowywanych obiektów, niezwykle intuicyjny interfejs oraz znakomita optymalizacja to niejedyne atuty oprogramowania ZBrush. Narzędzie to spełnia najwyższe standardy w branży profesjonalnej grafiki 3D. Umożliwia błyskawiczne renderowanie zarówno prawdziwych, bardzo realistycznych postaci, jak i przedmiotów czy sylwetek zupełnie oderwanych od rzeczywistości. Wyjątkowa wielozadaniowość to bardzo pożądana cecha w branży kreatywnej.

Wykorzystuj ZBrush w dowolnym projekcie grafiki 3D

ZBrush doskonale sprawdzi się w przypadku opracowywania obiektów, które następnie są stosowane np. w grach komputerowych, filmach, serialach, animacjach, spotach reklamowych i wielu innych kreacjach artystycznych. Nieważne, czy tworzysz realistyczny model człowieka o nieskomplikowanych kształtach, czy bogatą w tysiące detali twarz postaci z fantastycznego świata – za każdym razem zauważysz i docenisz niezwykłą łatwość użytkowania narzędzia Pixologic. Docenisz także swobodę pracy, kreowania i edytowania każdego modelu. Zaawansowane funkcje sprawią, że wszystkie projekty po zakończeniu działań będą całkowicie odpowiadać początkowym założeniom. Oszczędzisz czas, a dzięki atrakcyjnej cenie ZBrush, również pieniądze.

ZBrush zapewnia wyjątkowo płynną pracę z modelowanym obiektem

Narzędzia do zaawansowanej grafiki powinny gwarantować swobodę tworzenia oddziałujących na siebie modeli bez względu na to, czy projekt jest przenoszony do 2D, 2,5D czy 3D. ZBrush ma odpowiednie do tego typu działań funkcje, z których skorzystać możesz w dowolnym trybie pracy. W wyjątkowo łatwy sposób zmienisz ekspozycję, kształt, oświetlenie, kolorystykę tekstury i wiele innych elementów. Dodasz również efekty atmosferyczne, które wzbogacą kreowany przez Ciebie, wirtualny świat. Nasz sklep oferuje Pixologic ZBrush wszystkim tym osobom, które potrzebują niezawodnych narzędzi do prowadzenia zaawansowanej, kreatywnej pracy.

Zoptymalizowane oprogramowanie ZBrush kluczem do wysokiej efektywności

Bardzo wydajne podzespoły komputera to podstawa w działaniach związanych z grafiką trójwymiarową. Im więcej mocy obliczeniowej, tym szybciej przebiega renderowanie i sama praca nad projektem. Dzięki najlepszym kartom graficznym, procesorom o kilku rdzeniach i sporej ilości pamięci RAM można jednocześnie uruchamiać kilka programów, nie zawieszając funkcjonowania sprzętu. Jednak, korzystając z Pixologic ZBrush, nie musisz przykładać tak dużej wagi do wydajności komponentów Twojego komputera. Przekonasz się, jak dobrze jest zoptymalizowane to zaawansowane narzędzie. Teraz nawet kilkuletni laptop może obsługiwać oprogramowanie do grafiki 3D. Dzięki ZBrush cena i poziom zaawansowania sprzętu przestaje mieć tak duże znaczenie. Twórz nawet najbardziej rozbudowane projekty w bardzo komfortowych warunkach.

Nie masz pewności, czy to narzędzie dla Ciebie? Przetestuj ZBrush za darmo!

Bardzo intuicyjna obsługa, wysoka wydajność nawet na słabszym sprzęcie, mnogość zaawansowanych funkcji, z których łatwo się korzysta oraz niezawodne działanie to cechy, które sprawiają, że Pixologic ZBrush doskonale sprawdza się nie tylko w przypadku profesjonalistów, ale także osób stawiających w branży grafiki i modelowania 3D swoje pierwsze kroki. Można więc bez obaw korzystać z oprogramowania zarówno w doświadczonym studiu projektowym, jak i podczas nauki renderingu lub teksturowania. Nie ryzykujesz utraty pieniędzy. Możesz przetestować ZBrush zupełnie za darmo przez 45 dni, korzystając ze wszystkich funkcji programu. Na własnej skórze przekonasz się, dlaczego to narzędzie jest tak doceniane przez profesjonalistów z całego świata. A jeśli ZBrush okaże się trafionym wyborem, nasz sklep zaoferuje Ci najkorzystniejszą cenę!

 

NOWOŚCI PIXOLOGIC ZBrush 2021

ZBrush 2021 wprowadza obsługę systemu Dynamics wraz z Controlled Cloth Sculpting i nową rewizją funkcji Dynamic Subdivision. Dodano również nowe funkcje do narzędzia ZModeler, a także wprowadzono w ZBrush obsługę iMage 3D co zaowocowało możliwością otwierania plików w formacie natywnym utworzonych w ZBrushCoreMini.

Zobacz nowe funkcje ZBrush

 

 

Sam silnik ZBrush również został ulepszony, znajdując sposób na poprawę wydajności we wszystkich dziedzinach. Przekonasz się, że ZBrush 2021 rzeźbi płynniej a także skraca czas potrzebny na wykonywanie innych operacji, takich jak np: DynaMesh.

1. Przedstawiamy Dynamics

Rozwiń możliwości rzeźbienia dzięki systemowi Dynamics, który pozwala na skurczenie, rozszerzenie, nadmuchanie lub poddanie sile grawitacji dowolnej powierzchni. Użyj maskowania, aby przypiąć część siatki, aby utworzyć punkt zaczepienia lub użyj maski, aby stworzyć unikalną interakcję, która pozwoli na zawinięcie powierzchni na siebie. Twórz realistyczne fałdy materiału – nawet na płaszczyźnie o niskiej rozdzielczości. Umieść swoją siatkę, włącz rozmiar kolizji i dowolne pożądane ustawienia, a następnie zobacz, jak ZBrush układa siatkę tkaniny na innych widocznych płaszczyznach.

2. Kontrolowane rzeźbienie tkanin

Wprowadzono specjalne pędzle, które wykorzystując silnik Dynamics zapewniają wyjątkowe możliwości interakcji z powierzchnią tkaniny. Na przykład możesz wybrać miejsce, w którym będą umieszczone fałdy lub po prostu złapać geometrię aby swobodnie ją przesunąć w przestrzeni i stworzyć fałdy w czasie rzeczywistym. Pędzel ClothTwister symuluje skręconą tkaninę. ClothWind umożliwia ruch kierunkowy. ClothPinchTrails utworzy szew z przyszczypniętej tkaniny wszędzie tam gdzie pociągnięto pędzlem po powierzchni.

3. Nowe spojrzenie na Dynamic Subdiv

Funkcja Dynamic Subdiv zapewnia roboczy podgląd poziomów podziału siatki bez faktycznego zwiększania podstawowej liczby wielokątów. Funkcja ta została rozwinięta umożliwiając dodanie regulowanej grubości do dowolnego pojedynczego elementu płaskiej geometrii.

4. Wydajność

ZBrush otrzymał dodatkowe ulepszenia wydajności. Zrewidowano systemy odpowiadające za pędzle rzeźbiarskie oraz wiele innych popularnych funkcji. Szybkość wzrosła we wszystkich obszarach, w tym skrócił się czas reakcji w przypadku modeli o dużej ilości wielokątów, zwiększyła się prędkość DynaMesh i wiele więcej. Ponadto nowa opcja Optimal do inteligentnego zarządzania wielowątkowością, zawsze utrzymuje odpowiednią liczbę wątków potrzebnych ZBrush do uzyskania najlepszej wydajności.

5. Aktualizacja ZModeler

Dodano nowe funkcje do potężnego systemu pędzli ZModeler.

6. Modyfikacje Nanomesh

Rozwijając i tak już potężny system instancji NanoMesh, ZBrush 2021 umożliwia edycję siatki instancji, gdy ta znajduje się na miejscu w scenie. Połączenie Split Screen z NanoMesh daje mozliwości tworzenia i dostosowywania bez konieczności dodawania niepraktycznej liczby wielokątów.

7. Formaty iMage3D GIF i PNG

Format iMage 3D umożliwia w unikalny sposób udostępnienie obrazu swojej pracy i samego modelu 3D innym osobom w jednym pliku GIF lub PNG. Plik można opublikować na dowolnej stronie internetowej, gdzie pojawi się jako zwykły obraz 2D. Natomiast po otwarciu go w ZBrush ukazuje się nam kompletny model ze wszystkimi SubTools gotowy do edycji.

Wymagania systemowe programu ZBrush 2021:

Windows:

Rekomendowana specyfikacja:

– System operacyjny: Windows Vista 64-bit lub nowszy.
– Procesor: Intel i5/i7/Xeon lub odpowiednik AMD.
– Pamięć RAM: 8 GB wymagane do pracy z wielomilionowo polygonowymi modelami. (16+ GB preferowane)
– Przestrzeń na dysku: 100 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk. (dysk SSD wysoce rekomendowany)
– Tablet piórkowy: Wacom lub kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1920×1080 lub większej z 32-bitowym kolorem.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

Minimalne wymagania:

– System operacyjny: Windows Vista 64-bit lub nowszy. (systemy 32-bitowe nie są dłużej obsługiwane)
– Procesor: Core2duo lub odpowiednik AMD z technologią SSE2 lub lepszy.
– Pamięć RAM: 4 GB (6+ GB mocno rekomendowane)
– Przestrzeń na dysku: 8 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk.
– Tablet piórkowy: myszka lub tablet kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1280×1024 z 32-bitowym kolorem.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

macOS:

Rekomendowana specyfikacja:

– System operacyjny: Mac OSX: 10.10 lub wyższy.
– Procesor: z technologią Intel i5/7/Xeon.
– Pamięć RAM: 8 GB wymagane do pracy z wielomilionowo polygonowymi modelami. (16+ GB preferowane)
– Przestrzeń na dysku: 100 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk. (dysk SSD wysoce rekomendowany)
– Tablet piórkowy: Wacom lub kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1920×1080 lub większej z obsługą milionów kolorów.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

Minimalne wymagania:

– System operacyjny: Mac OSX: 10.10 lub wyższy.
– Procesor: Core2duo z technologią SSE2 lub lepszy.
– Pamięć RAM: 4 GB (6+ GB mocno rekomendowane)
– Przestrzeń na dysku: 8 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk.
– Tablet piórkowy: myszka lub tablet kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1280×1024 z obsługą milionów kolorów.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne oraz online. Skontaktuj się, aby potwierdzić terminu wybranego szkolenia!