Pixologic ZBrush

Profesjonalne narzędzie do grafiki trójwymiarowej i modelowania 3D

Kup teraz

Pixologic ZBrush

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

Pixologic ZBrush – zaawansowane narzędzie do grafiki 3D

Pixologic ZBrush to zaawansowane narzędzie do rzeźbienia, modelowania oraz malowania w 3D. Program wyposażony jest w intuicyjny interfejs, który umożliwia płynną i szybką pracę w środowisku trójwymiarowym. Pracując z ZBrush, będziesz korzystać z tych samych narzędzi, które są wykorzystywane przez studia filmowe, twórców gier, twórców zabawek/kolekcjonerów, projektantów biżuterii, projektantów samochodów/lotnictwa, ilustratorów, reklamodawców, naukowców i innych artystów na całym świecie.

Kup teraz

ZBrush 2022 Win/Mac ENG

ZBrush 2022 Win/Mac ENG

– Licencja wieczysta
– Dla komercji (COM)
– Wersja elektroniczna

4 535,94 zł

ZBrush 2022 Win/Mac ENG – EDU

ZBrush 2022 Win/Mac ENG – EDU

– Licencja wieczysta
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja elektroniczna

2 508,71 zł

Do czego służy ZBrush?

Twórcy oprogramowania Pixologic ZBrush kierują się przekonaniem, że modelowanie, rzeźbienie i malowanie w 3D powinno sprawiać wszystkim użytkownikom przyjemność. Dlatego też ich narzędzie zrewolucjonizowało branżę. Wszyscy specjaliści, którzy korzystali z funkcjonalności programu Pixologic, są zdania, że ich praca jeszcze nigdy nie była tak łatwa.

Swobodne tworzenie, modelowanie i malowanie grafiki 3D

Nieograniczone możliwości rzeźbienia, edytowania i dodawania barw do opracowywanych obiektów, niezwykle intuicyjny interfejs oraz znakomita optymalizacja to niejedyne atuty oprogramowania ZBrush. Narzędzie to spełnia najwyższe standardy w branży profesjonalnej grafiki 3D. Umożliwia błyskawiczne renderowanie zarówno prawdziwych, bardzo realistycznych postaci, jak i przedmiotów czy sylwetek zupełnie oderwanych od rzeczywistości. Wyjątkowa wielozadaniowość to bardzo pożądana cecha w branży kreatywnej.

Pixologic ZBrush postać

 

Wykorzystuj ZBrush w dowolnym projekcie grafiki 3D

ZBrush doskonale sprawdzi się w przypadku opracowywania obiektów, które następnie są stosowane np. w grach komputerowych, filmach, serialach, animacjach, spotach reklamowych i wielu innych kreacjach artystycznych. Nieważne, czy tworzysz realistyczny model człowieka o nieskomplikowanych kształtach, czy bogatą w tysiące detali twarz postaci z fantastycznego świata – za każdym razem zauważysz i docenisz niezwykłą łatwość użytkowania narzędzia Pixologic. Docenisz także swobodę pracy, kreowania i edytowania każdego modelu. Zaawansowane funkcje sprawią, że wszystkie projekty po zakończeniu działań będą całkowicie odpowiadać początkowym założeniom. Oszczędzisz czas, a dzięki atrakcyjnej cenie ZBrush, również pieniądze.

Pixologic ZBrush rzeźba

 

Płynna praca z modelowanym obiektem

Narzędzia do zaawansowanej grafiki powinny gwarantować swobodę tworzenia oddziałujących na siebie modeli bez względu na to, czy projekt jest przenoszony do 2D, 2,5D czy 3D. ZBrush ma odpowiednie do tego typu działań funkcje, z których skorzystać możesz w dowolnym trybie pracy. W wyjątkowo łatwy sposób zmienisz ekspozycję, kształt, oświetlenie, kolorystykę tekstury i wiele innych elementów. Dodasz również efekty atmosferyczne, które wzbogacą kreowany przez Ciebie, wirtualny świat. Nasz sklep oferuje Pixologic ZBrush wszystkim tym osobom, które potrzebują niezawodnych narzędzi do prowadzenia zaawansowanej, kreatywnej pracy.

Pixologic ZBrush model 3D

 

Drukuj modele 3D wykonane w ZBrush

W procesie drukowania 3D, bez względu na typ posiadanej drukarki, praca związana z przygotowywaniem modeli do druku wymaga zaopatrzenia się w odpowiedni zestaw programów. I tutaj z pomocą przychodzi ZBrush, w którym wykonasz model 3D, a następnie wyeksportujesz plik do kilku rozszerzeń wspierających druk 3D. Teraz pozostaje jedynie wydrukować projekt na drukarce 3D.

Pixologic ZBrush druk 3D

 

Lepsza optymalizacja ZBrush

Bardzo wydajne podzespoły komputera to podstawa w działaniach związanych z grafiką trójwymiarową. Im więcej mocy obliczeniowej, tym szybciej przebiega renderowanie i sama praca nad projektem. Dzięki najlepszym kartom graficznym, procesorom o kilku rdzeniach i sporej ilości pamięci RAM można jednocześnie uruchamiać kilka programów, nie zawieszając funkcjonowania sprzętu. Jednak, korzystając z Pixologic ZBrush, nie musisz przykładać tak dużej wagi do wydajności komponentów Twojego komputera. Przekonasz się, jak dobrze jest zoptymalizowane to zaawansowane narzędzie. Teraz nawet kilkuletni laptop może obsługiwać oprogramowanie do grafiki 3D. Dzięki ZBrush cena i poziom zaawansowania sprzętu przestaje mieć tak duże znaczenie. Twórz nawet najbardziej rozbudowane projekty w bardzo komfortowych warunkach.

Pixologic ZBrush charakter

 

Przetestuj ZBrush za darmo!

Bardzo intuicyjna obsługa, wysoka wydajność nawet na słabszym sprzęcie, mnogość zaawansowanych funkcji, z których łatwo się korzysta oraz niezawodne działanie to cechy, które sprawiają, że Pixologic ZBrush doskonale sprawdza się nie tylko w przypadku profesjonalistów, ale także osób stawiających w branży grafiki i modelowania 3D swoje pierwsze kroki. Można więc bez obaw korzystać z oprogramowania zarówno w doświadczonym studiu projektowym, jak i podczas nauki renderingu lub teksturowania. Nie ryzykujesz utraty pieniędzy. Możesz przetestować ZBrush zupełnie za darmo przez 30 dni, korzystając ze wszystkich funkcji programu. Na własnej skórze przekonasz się, dlaczego to narzędzie jest tak doceniane przez profesjonalistów z całego świata. A jeśli ZBrush okaże się trafionym wyborem, nasz sklep zaoferuje Ci najkorzystniejszą cenę!

Wybrane funkcje ZBrush

1. Przedstawiamy Dynamics

Rozwiń możliwości rzeźbienia dzięki systemowi Dynamics, który pozwala na skurczenie, rozszerzenie, nadmuchanie lub poddanie sile grawitacji dowolnej powierzchni. Użyj maskowania, aby przypiąć część siatki, aby utworzyć punkt zaczepienia lub użyj maski, aby stworzyć unikalną interakcję, która pozwoli na zawinięcie powierzchni na siebie. Twórz realistyczne fałdy materiału – nawet na płaszczyźnie o niskiej rozdzielczości. Umieść swoją siatkę, włącz rozmiar kolizji i dowolne pożądane ustawienia, a następnie zobacz, jak ZBrush układa siatkę tkaniny na innych widocznych płaszczyznach.

2. Kontrolowane rzeźbienie tkanin

Wprowadzono specjalne pędzle, które wykorzystując silnik Dynamics zapewniają wyjątkowe możliwości interakcji z powierzchnią tkaniny. Na przykład możesz wybrać miejsce, w którym będą umieszczone fałdy lub po prostu złapać geometrię aby swobodnie ją przesunąć w przestrzeni i stworzyć fałdy w czasie rzeczywistym. Pędzel ClothTwister symuluje skręconą tkaninę. ClothWind umożliwia ruch kierunkowy. ClothPinchTrails utworzy szew z przyszczypniętej tkaniny wszędzie tam gdzie pociągnięto pędzlem po powierzchni.

3. Nowe spojrzenie na Dynamic Subdiv

Funkcja Dynamic Subdiv zapewnia roboczy podgląd poziomów podziału siatki bez faktycznego zwiększania podstawowej liczby wielokątów. Funkcja ta została rozwinięta umożliwiając dodanie regulowanej grubości do dowolnego pojedynczego elementu płaskiej geometrii.

4. Nowe opcje poprawiające wydajność

ZBrush otrzymał dodatkowe ulepszenia wydajności. Zrewidowano systemy odpowiadające za pędzle rzeźbiarskie oraz wiele innych popularnych funkcji. Szybkość wzrosła we wszystkich obszarach, w tym skrócił się czas reakcji w przypadku modeli o dużej ilości wielokątów, zwiększyła się prędkość DynaMesh i wiele więcej. Ponadto nowa opcja Optimal do inteligentnego zarządzania wielowątkowością, zawsze utrzymuje odpowiednią liczbę wątków potrzebnych ZBrush do uzyskania najlepszej wydajności.

5. Aktualizacja ZModeler

Dodano nowe funkcje do potężnego systemu pędzli ZModeler.

6. Modyfikacje Nanomesh

Rozwijając i tak już potężny system instancji NanoMesh, ZBrush 2021 umożliwia edycję siatki instancji, gdy ta znajduje się na miejscu w scenie. Połączenie Split Screen z NanoMesh daje mozliwości tworzenia i dostosowywania bez konieczności dodawania niepraktycznej liczby wielokątów.

7. Formaty iMage3D GIF i PNG

Format iMage 3D umożliwia w unikalny sposób udostępnienie obrazu swojej pracy i samego modelu 3D innym osobom w jednym pliku GIF lub PNG. Plik można opublikować na dowolnej stronie internetowej, gdzie pojawi się jako zwykły obraz 2D. Natomiast po otwarciu go w ZBrush ukazuje się nam kompletny model ze wszystkimi SubTools gotowy do edycji.

Wymagania systemowe ZBrush:

Windows:

Rekomendowane wymagania
System operacyjnyWindows Vista 64-bit lub nowszy
ProcesorIntel i5/i7/Xeon lub odpowiednik AMD
Pamięć RAM8 GB wymagane do pracy z wielomilionowo polygonowymi modelami. (16+ GB preferowane)
Przestrzeń na dysku100 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk. (dysk SSD wysoce rekomendowany)
Tablet piórkowyWacom lub kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
Monitoro rozdzielczości 1920×1080 lub większej z 32-bitowym kolorem
Karta graficznaWiększość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej
Minimalne wymagania
System operacyjnyWindows Vista 64-bit lub nowszy. (systemy 32-bitowe nie są już obsługiwane)
ProcesorCore2duo lub odpowiednik AMD z technologią SSE2 lub lepszy
Pamięć RAM4 GB (6+ GB mocno rekomendowane)
Przestrzeń na dysku8 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk
Tablet piórkowymyszka lub tablet kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
Monitoro rozdzielczości 1280×1024 z 32-bitowym kolorem
Karta graficznaWiększość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej

macOS:

Rekomendowane wymagania
System operacyjnyMac OSX: 10.10 lub wyższy
Procesorz technologią Intel i5/7/Xeon
Pamięć RAM8 GB wymagane do pracy z wielomilionowo polygonowymi modelami. (16+ GB preferowane)
Przestrzeń na dysku100 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk. (dysk SSD wysoce rekomendowany)
Tablet piórkowyWacom lub kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
Monitoro rozdzielczości 1920×1080 lub większej z obsługą milionów kolorów
Karta graficznaWiększość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej
Minimalne wymagania
System operacyjnyMac OSX: 10.10 lub wyższy
ProcesorCore2duo z technologią SSE2 lub lepszy
Pamięć RAM4 GB (6+ GB mocno rekomendowane)
Przestrzeń na dysku8 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk
Tablet piórkowymyszka lub tablet kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
Monitoro rozdzielczości 1280×1024 z obsługą milionów kolorów
Karta graficznaWiększość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej

 

Jeśli planujesz większe zakupy, skontaktuj się z nami już teraz, a niezwłocznie otrzymasz indywidualną wycenę.