Pixologic ZBrush

Profesjonalne narzędzie do grafiki trójwymiarowej i modelowania 3D

Kup teraz

Pixologic ZBrush

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

PIXOLOGIC ZBrush 2020 – zaawansowane narzędzie do grafiki 3D

Przez wiele lat projektowanie grafiki trójwymiarowej i modelowanie w środowisku specjalistów było kojarzone z mozolną pracą w oparciu o nieczytelny interfejs oraz dużą ilością niejasnych funkcjonalności. By dojść do mistrzostwa w tej dziedzinie, trzeba było poświęcić tysiące godzin na naukę i opanowanie dostępnych narzędzi. Problemy te rozwiązuje oprogramowanie Pixologic ZBrush. Innowacyjna technologia gwarantuje te same możliwości, co znane od wielu lat narzędzia do modelowania i grafiki 3D, ale opakowuje je w bardzo łatwy w obsłudze, intuicyjny interfejs. Dzięki temu praca jest zdecydowanie efektywniejsza oraz o wiele szybsza.

Wybierz swoją wersję Pixologic ZBrush >>

Kup teraz

ZBrush 2020 Win/Mac ENG

ZBrush 2020 Win/Mac ENG

– Licencja wieczysta
– Dla komercji (COM)
– Wersja elektroniczna

4 371,92 zł

ZBrush 2020 Win/Mac ENG – EDU

ZBrush 2020 Win/Mac ENG – EDU

– Licencja wieczysta
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja elektroniczna

2 418,00 zł

ZBrush 2020 Licencja Floating ENG Win/Mac – EDU

ZBrush 2020 Licencja Floating ENG Win/Mac – EDU

– Licencja floating
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja elektroniczna

4 635,70 zł

Pixologic ZBrush 2020

ZBrush – prostota doceniana przez profesjonalistów

Twórcy oprogramowania Pixologic ZBrush kierują się przekonaniem, że modelowanie, rzeźbienie i malowanie w 3D powinno sprawiać wszystkim użytkownikom przyjemność. Dlatego też ich narzędzie zrewolucjonizowało branżę. Wszyscy specjaliści, którzy korzystali z funkcjonalności programu Pixologic, są zdania, że ich praca jeszcze nigdy nie była tak łatwa. Jeśli szukasz najlepszej oferty programu ZBrush, sklep IT Media będzie świetnym wyborem. Znajdziesz tu najniższą cenę i profesjonalną obsługę.

Swobodne tworzenie, modelowanie i malowanie grafiki 3D w ZBrush 2020

Nieograniczone możliwości rzeźbienia, edytowania i dodawania barw do opracowywanych obiektów, niezwykle intuicyjny interfejs oraz znakomita optymalizacja to niejedyne atuty oprogramowania ZBrush. Narzędzie to spełnia najwyższe standardy w branży profesjonalnej grafiki 3D. Umożliwia błyskawiczne renderowanie zarówno prawdziwych, bardzo realistycznych postaci, jak i przedmiotów czy sylwetek zupełnie oderwanych od rzeczywistości. Wyjątkowa wielozadaniowość to bardzo pożądana cecha w branży kreatywnej.

Wykorzystuj ZBrush w dowolnym projekcie grafiki 3D

ZBrush doskonale sprawdzi się w przypadku opracowywania obiektów, które następnie są stosowane np. w grach komputerowych, filmach, serialach, animacjach, spotach reklamowych i wielu innych kreacjach artystycznych. Nieważne, czy tworzysz realistyczny model człowieka o nieskomplikowanych kształtach, czy bogatą w tysiące detali twarz postaci z fantastycznego świata – za każdym razem zauważysz i docenisz niezwykłą łatwość użytkowania narzędzia Pixologic. Docenisz także swobodę pracy, kreowania i edytowania każdego modelu. Zaawansowane funkcje sprawią, że wszystkie projekty po zakończeniu działań będą całkowicie odpowiadać początkowym założeniom. Oszczędzisz czas, a dzięki atrakcyjnej cenie ZBrush, również pieniądze.

ZBrush zapewnia wyjątkowo płynną pracę z modelowanym obiektem

Narzędzia do zaawansowanej grafiki powinny gwarantować swobodę tworzenia oddziałujących na siebie modeli bez względu na to, czy projekt jest przenoszony do 2D, 2,5D czy 3D. ZBrush ma odpowiednie do tego typu działań funkcje, z których skorzystać możesz w dowolnym trybie pracy. W wyjątkowo łatwy sposób zmienisz ekspozycję, kształt, oświetlenie, kolorystykę tekstury i wiele innych elementów. Dodasz również efekty atmosferyczne, które wzbogacą kreowany przez Ciebie, wirtualny świat. Nasz sklep oferuje Pixologic ZBrush wszystkim tym osobom, które potrzebują niezawodnych narzędzi do prowadzenia zaawansowanej, kreatywnej pracy.

Zoptymalizowane oprogramowanie ZBrush kluczem do wysokiej efektywności

Bardzo wydajne podzespoły komputera to podstawa w działaniach związanych z grafiką trójwymiarową. Im więcej mocy obliczeniowej, tym szybciej przebiega renderowanie i sama praca nad projektem. Dzięki najlepszym kartom graficznym, procesorom o kilku rdzeniach i sporej ilości pamięci RAM można jednocześnie uruchamiać kilka programów, nie zawieszając funkcjonowania sprzętu. Jednak, korzystając z Pixologic ZBrush, nie musisz przykładać tak dużej wagi do wydajności komponentów Twojego komputera. Przekonasz się, jak dobrze jest zoptymalizowane to zaawansowane narzędzie. Teraz nawet kilkuletni laptop może obsługiwać oprogramowanie do grafiki 3D. Dzięki ZBrush cena i poziom zaawansowania sprzętu przestaje mieć tak duże znaczenie. Twórz nawet najbardziej rozbudowane projekty w bardzo komfortowych warunkach.

Nie masz pewności, czy to narzędzie dla Ciebie? Przetestuj ZBrush za darmo!

Bardzo intuicyjna obsługa, wysoka wydajność nawet na słabszym sprzęcie, mnogość zaawansowanych funkcji, z których łatwo się korzysta oraz niezawodne działanie to cechy, które sprawiają, że Pixologic ZBrush doskonale sprawdza się nie tylko w przypadku profesjonalistów, ale także osób stawiających w branży grafiki i modelowania 3D swoje pierwsze kroki. Można więc bez obaw korzystać z oprogramowania zarówno w doświadczonym studiu projektowym, jak i podczas nauki renderingu lub teksturowania. Nie ryzykujesz utraty pieniędzy. Możesz przetestować ZBrush zupełnie za darmo przez 45 dni, korzystając ze wszystkich funkcji programu. Na własnej skórze przekonasz się, dlaczego to narzędzie jest tak doceniane przez profesjonalistów z całego świata. A jeśli ZBrush okaże się trafionym wyborem, nasz sklep zaoferuje Ci najkorzystniejszą cenę!

 

NOWOŚCI PIXOLOGIC ZBrush 2020

ZBrush 2020 zapewnia artystom większą elastyczność rzeźbienia dzięki potężnym dodatkom do wielokrotnie nagradzanego systemu pędzli. Rozszerzyliśmy bibliotekę pędzli rzeźbiarskich o nowe pędzle XTractor, HistoryRecall i DecoCurve. Ponadto, dzięki nowemu modyfikatorowi No Back & Forth możesz teraz ograniczyć pociągnięcia pędzla, tylko do gestów do przodu.

Zobacz nowe funkcje ZBrush

 

 

Oprócz nowych pędzli rozszerzyliśmy możliwości funkcji MorphUV, która aktualnie umożliwia przeglądanie niespakowanego layout-u UV modelu w ZBrush. Sculpt & Paint in Morph UV pozwala rzeźbić i malować na rozłożonym modelu 2D, stosując wszystkie zmiany w modelu 3D.

1. Sculpt & Paint in Morph UV

Teraz dzięki możliwości rzeźbienia i PolyPaint na rozłożonym modelu UV, nigdy nie było łatwiejsze stosowanie długich ciągłych pociągnięć w poprzek siatki. Jednym z takich przykładów może być pociągnięcie od pasa w górę przez pachę do nadgarstka postaci. A może chcesz zastosować wzór na siatce, która jest zbyt skomplikowana w formie 3D. Czy miałeś kiedyś trudności z dotarciem do niektórych obszarów rzeźby? Dzięki Sculpt & Paint w Morph UV to już przeszłość!

2. Pędzle XTractor

Te trzy pędzle przekształcają szczegóły twojego modelu w nową alfa lub teksturę do przyszłego wykorzystania. Po prostu poprowadź pociągnięcie po powierzchni dowolnego modelu aby uchwycić szczegóły rzeźby. Przechwycone szczegóły można następnie wykorzystać w innym miejscu modelu lub w przyszłości w innym modelu.

3. HistoryRecall

Czy kiedykolwiek marzyłeś o możliwości cofnięcia tylko części procesu rzeźbienia nie tracąc przy tym wszystkich zmian dokonanych w modelu. Teraz możesz! Pędzel ten korzysta z historii cofnięć danego modelu ale ogranicza się do obszaru w którym był użyty. Może być również użyty w innym celu, do rzutowania Redo History z części jednego modelu do drugiego bez względu na różnice w topologii.

4. Move Infinite Depth

Zmień pędzel aby zastosować szczegóły do wszystkiego, co jest bezpośrednio w linii z kursorem pędzla. Na przykład, zwiększ objętość przednich i tylnych nóg psa lub przesuń kilka punktów wierzchołków na wielu oddzielnych siatkach bez stosowania maski. Opcja Infinite Depth może być zastosowana do kilku pędzli.

5. Nie możesz wybrać tylko jednego koloru

Nigdy więcej nie będziesz musiał zastanawiać się, jaką kombinację kolorów zastosować do modelu. Teraz możesz wziąć dowolny PolyPainted lub teksturowany model i dostosować w locie jego odcień, intensywność, kontrast lub gammę. Wszystko to dzięki zastosowaniu nowych funkcji Texture Adjust by Color i PolyPaint Adjust by Color.

6. Gotowy, ustaw, analizuj i drukuj

ZBrush 2020 kontynuuje zwiększanie możliwości druku 3D bezpośrednio z aplikacji dzięki nowym funkcjom: Wall Thickness, Real-Time Draft Analysis i Surface Area calculations. Teraz każdy będzie mógł łatwo przygotować model do produkcji!

Wall Thickness
Dzięki tej funkcji ZBrush wykorzystuje PolyPaint do wizualnego przedstawienia, jakie części siatki modelu mogłyby zyskać na zwiększeniu ich grubości przed wysłaniem do drukarki 3D, maszyny CNC lub innej metody szybkiego prototypowania. Ustaw preferowaną minimalną i maksymalną grubość a następnie kliknij przycisk. Teraz użyj danych oznaczonych kolorem aby wprowadzić korekty a następnie ponownie kliknij przycisk aby dokonać oceny zmian. To takie proste.

Real-Time Draft Analysis
Nowe opcje From Draft i Real-Time From Draft zapewniają płynne przejście do przygotowywania modeli dla wielu specjalistycznych technik produkcyjnych takich jak formowanie dwuczęściowe lub drukowanie CNC. Użyj płaszczyzny kamery aby ustawić kierunek ciągnięcia a następnie wprowadź zmiany w modelu w czasie rzeczywistym aby zapewnić pomyślny przebieg produkcji. Analiza projektu w czasie rzeczywistym może być zastosowana jako PolyPaint lub maska w celu uzyskania dodatkowych opcji, takich jak zapis wyniku jako mapy tekstury.

Obliczanie powierzchni płaszczyzny
Bez względu na to jak ostatecznie model zostanie użyty znalezienie jego pola powierzchni i objętości nigdy nie było łatwiejsze. Za pomocą jednego kliknięcia ZBrush może dostarczyć Ci rozmiar obwiedni, objętość siatki i pole powierzchni. Jednocześnie sprawdzi szczelność. Wszystko to nie tylko zapewni udany wydruk ale również może pomóc w dokładnym oszacowaniu ilości materiału potrzebnego do wykorzystania w projekcie.

7. Cam Silhouette & Cam View

CamView
Dzięki nowej funkcji CamView zawsze poznasz położenie swojego modelu względem osi świata, zapewnia to dokładną orientację w przestrzeni XYZ. Dodatkowo oferuje po jednym kliknięciu wymienny widok nawigacji. Przełączaj widok od przodu do tyłu lub od lewej do prawej strony dowolnego modelu po prostu klikając ikony w CamView. Możesz nawet załadować dowolny model aby stworzyć własny, unikalny, niestandardowy CamView a następnie udostępnić go innym użytkownikom.

Widok sylwetki w czasie rzeczywistym
Czasami po prostu musisz spojrzeć na model z nowej perspektywy, upewniając się, że działa to na podstawowym poziomie. Dzięki nowemu widokowi Real-Time Silhouette będziesz mógł w małym oknie ocenić ogólny kształt modelu, jednocześnie widząc ten sam model z pomalowanymi i rzeźbionymi detalami w głównej przestrzeni dokumentu. Może to dać Ci swobodę odnajdywania nowych kształtów lub zapewnić, że model będzie dobrze wyglądał z daleka.

8. ZeeZoo

Manekiny są w istocie pancerzem ZSphere. Sposób interakcji z nimi pozwala na łatwe pozowanie dzięki czemu możesz szybciej odkrywać swoje pomysły. Manekiny ZSphere można łatwo edytować, aby pasowały do każdej potrzebnej postaci lub stworzenia. Stwórz całą scenę za pomocą kilku kliknięć! W krótkim czasie osiągniesz idealną harmonię wizualną i będziesz na najlepszej drodze do wyrzeźbienia arcydzieła. Skorzystaj z przykładowych projektów Mannequin lub Zoo Animals zawartych w ZBrush 2020, aby znaleźć idealną pozę dla jedno- lub wielopostaciowych modeli.

9. Informacje o wydaniu

Nowe okno Import/Export Options obsługuje następujące rozszerzenia:
– FBX
– STL
– PLY
– OBJ Extended
– VRML

Model Paint Fade Opacity
Jeżeli PolyPaint lub tekstura modelu utrudnia dostrzeżenie rzeźbionych detali, możesz teraz częściowo rozjaśnić kolor a nawet całkowicie go zastąpić.

No Back & Forth
Zdefiniuj pędzel aby zastosować szczegóły tylko podczas ruchów do przodu, tworząc unikalną technikę rzeźbienia, która opiera się na wszystkich poprzednich pociągnięciach. W połączeniu z opcją LazyMouse Backtrack możesz nakładać na siebie pociągnięcia o tej samej długości bez konieczności podnoszenia pióra lub zwalniania przycisku myszy.

Wymagania systemowe programu ZBrush 2020:

Windows:

Rekomendowana specyfikacja:

– System operacyjny: Windows Vista 64-bit lub nowszy.
– Procesor: Intel i5/i7/Xeon lub odpowiednik AMD.
– Pamięć RAM: 8 GB wymagane do pracy z wielomilionowo polygonowymi modelami. (16+ GB preferowane)
– Przestrzeń na dysku: 100 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk. (dysk SSD wysoce rekomendowany)
– Tablet piórkowy: Wacom lub kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1920×1080 lub większej z 32-bitowym kolorem.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

Minimalne wymagania:

– System operacyjny: Windows Vista 64-bit lub nowszy. (systemy 32-bitowe nie są dłużej obsługiwane)
– Procesor: Core2duo lub odpowiednik AMD z technologią SSE2 lub lepszy.
– Pamięć RAM: 4 GB (6+ GB mocno rekomendowane)
– Przestrzeń na dysku: 8 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk.
– Tablet piórkowy: myszka lub tablet kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1280×1024 z 32-bitowym kolorem.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

macOS:

Rekomendowana specyfikacja:

– System operacyjny: Mac OSX: 10.10 lub wyższy.
– Procesor: z technologią Intel i5/7/Xeon.
– Pamięć RAM: 8 GB wymagane do pracy z wielomilionowo polygonowymi modelami. (16+ GB preferowane)
– Przestrzeń na dysku: 100 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk. (dysk SSD wysoce rekomendowany)
– Tablet piórkowy: Wacom lub kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1920×1080 lub większej z obsługą milionów kolorów.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

Minimalne wymagania:

– System operacyjny: Mac OSX: 10.10 lub wyższy.
– Procesor: Core2duo z technologią SSE2 lub lepszy.
– Pamięć RAM: 4 GB (6+ GB mocno rekomendowane)
– Przestrzeń na dysku: 8 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk.
– Tablet piórkowy: myszka lub tablet kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1280×1024 z obsługą milionów kolorów.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne oraz online. Skontaktuj się, aby potwierdzić terminu wybranego szkolenia!