Pixologic ZBrush

Profesjonalne narzędzie do grafiki trójwymiarowej i modelowania 3D

Kup teraz

Pixologic ZBrush

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

PIXOLOGIC ZBrush 2020 – zaawansowane narzędzie do grafiki 3D

Tworzenie grafiki trójwymiarowej i modelowanie 3D przez wiele lat kojarzyło się z topornym interfejsem i masą skomplikowanych funkcji. Tak, było zarezerwowane dla profesjonalistów, którzy poświęcili wiele czasu na opanowanie pracy w konkretnym środowisku. Odpowiedzią na takie podejście do modelowania trójwymiarowego jest Pixologic ZBrush. Oferuje on te same, zaawansowane i potężne funkcje, jednak żeby z nich skorzystać nie trzeba walczyć z interfejsem. Wystarczy zacząć tworzyć.
Pixologic ZBrush zrewolucjonizował branżę grafiki trójwymiarowej. A do tego hasło programu, czyli „tworzenie w 3D jeszcze nigdy nie było tak fajne”, nie jest tylko chwytliwym zagraniem marketingowym. Dla twórców pracujących z tym narzędziem to codzienność. W sklepie IT Media kupisz Pixologic ZBrush dla firm w najlepszej cenie!

Wybierz swoją wersję Pixologic ZBrush >>

Kup teraz

ZBrush 2020 Win/Mac ENG

ZBrush 2020 Win/Mac ENG

– Licencja wieczysta
– Dla komercji (COM)
– Wersja elektroniczna

4 627,11 zł

ZBrush 2020 Win/Mac ENG – EDU

ZBrush 2020 Win/Mac ENG – EDU

– Licencja wieczysta
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja elektroniczna

2 559,13 zł

ZBrush 2020 Licencja Floating ENG Win/Mac – EDU

ZBrush 2020 Licencja Floating ENG Win/Mac – EDU

– Licencja floating
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja elektroniczna

4 906,29 zł

Pixologic ZBrush 2020

Swobodne tworzenie grafiki trójwymiarowej

ZBrush to jeden z najnowszych standardów w branży 3D i tworzenia rzeźb cyfrowych. Poza ogromnymi możliwościami, zarezerwowanymi do tej pory dla mniej przyjaznych narzędzi, oferuje doskonały interfejs i pełną swobodę pracy.

Możliwości oprogramowania pozwalają na renderowanie w pełni realistycznych lub zupełnie nierealistycznych obiektów. Niezależnie od tego, czy tworzysz projekt figurki, biżuterii czy efekty do filmu lub obiekty do gry – na każdym etapie pracy nad projektem docenisz łatwość edycji i tworzenia obiektów dokładnie takich, jakich potrzebujesz.

Zaawansowana mechanika oddziaływania obiektów i ogromna swoboda w tworzeniu pozwolą Ci znacznie przyśpieszyć pracę nad projektami!

Niespotykana płynność pracy z teksturami i obiektami (mode-free)

Wykorzystaj możliwości oferowane przez aplikację zarówno w czasie pracy w trybie liniowym, jak i swobodnym.

Niezależnie od tego, czy pracę nad projektem przenosisz do 2D, 2,5D czy 3D, możesz tworzyć w pełni oddziałujące na siebie modele.

Do tego edycja oświetlenia, ekspozycji czy dodawanie efektów atmosferycznych jest proste – między innymi dlatego wielu twórców wirtualnych światów tak chętnie sięga po Pixologic ZBrush.

Doskonała optymalizacja narzędzia

Wiesz na pewno, że tworzenie obiektów trójwymiarowych oznacza jedno: musisz mieć naprawdę mocny sprzęt. Wydajna karta graficzna, duży zapas pamięci RAM czy potężny, wielordzeniowy procesor to konieczność.

Jednak pracując z Pixologic ZBrush możesz się przekonać, jak dużo zależy od doskonałej optymalizacji narzędzia. Niezależnie od tego, czy projektujesz na zaawansowanej stacji roboczej czy na kilkuletnim laptopie – w Pixologic ZBrush stworzysz rozbudowane projekty, które nie przeciążą Twojego komputera.

Między innymi dlatego Pixologic ZBrush jest jednym z niewielu narzędzi, które sprawdzają się idealnie zarówno u osób dopiero zaczynających projektowanie w 3D jak i w profesjonalnych studiach graficznych.

Sprawdź możliwości za darmo!

W przeciwieństwie do wielu innych narzędzi, możesz testować Pixologic ZBrush za darmo przez 45 dni. Trial oferuje wszystkie funkcje programu – możesz się przekonać, dlaczego tak wielu artystów i projektantów postanowiło się przesiąść wspomniane oprogramowanie.

 

NOWOŚCI PIXOLOGIC ZBrush 2020

ZBrush 2020 zapewnia artystom większą elastyczność rzeźbienia dzięki potężnym dodatkom do wielokrotnie nagradzanego systemu pędzli. Rozszerzyliśmy bibliotekę pędzli rzeźbiarskich o nowe pędzle XTractor, HistoryRecall i DecoCurve. Ponadto, dzięki nowemu modyfikatorowi No Back & Forth możesz teraz ograniczyć pociągnięcia pędzla, tylko do gestów do przodu.

Zobacz nowe funkcje ZBrush

 

 

Oprócz nowych pędzli rozszerzyliśmy możliwości funkcji MorphUV, która aktualnie umożliwia przeglądanie niespakowanego layout-u UV modelu w ZBrush. Sculpt & Paint in Morph UV pozwala rzeźbić i malować na rozłożonym modelu 2D, stosując wszystkie zmiany w modelu 3D.

1. Sculpt & Paint in Morph UV

Teraz dzięki możliwości rzeźbienia i PolyPaint na rozłożonym modelu UV, nigdy nie było łatwiejsze stosowanie długich ciągłych pociągnięć w poprzek siatki. Jednym z takich przykładów może być pociągnięcie od pasa w górę przez pachę do nadgarstka postaci. A może chcesz zastosować wzór na siatce, która jest zbyt skomplikowana w formie 3D. Czy miałeś kiedyś trudności z dotarciem do niektórych obszarów rzeźby? Dzięki Sculpt & Paint w Morph UV to już przeszłość!

2. Pędzle XTractor

Te trzy pędzle przekształcają szczegóły twojego modelu w nową alfa lub teksturę do przyszłego wykorzystania. Po prostu poprowadź pociągnięcie po powierzchni dowolnego modelu aby uchwycić szczegóły rzeźby. Przechwycone szczegóły można następnie wykorzystać w innym miejscu modelu lub w przyszłości w innym modelu.

3. HistoryRecall

Czy kiedykolwiek marzyłeś o możliwości cofnięcia tylko części procesu rzeźbienia nie tracąc przy tym wszystkich zmian dokonanych w modelu. Teraz możesz! Pędzel ten korzysta z historii cofnięć danego modelu ale ogranicza się do obszaru w którym był użyty. Może być również użyty w innym celu, do rzutowania Redo History z części jednego modelu do drugiego bez względu na różnice w topologii.

4. Move Infinite Depth

Zmień pędzel aby zastosować szczegóły do wszystkiego, co jest bezpośrednio w linii z kursorem pędzla. Na przykład, zwiększ objętość przednich i tylnych nóg psa lub przesuń kilka punktów wierzchołków na wielu oddzielnych siatkach bez stosowania maski. Opcja Infinite Depth może być zastosowana do kilku pędzli.

5. Nie możesz wybrać tylko jednego koloru

Nigdy więcej nie będziesz musiał zastanawiać się, jaką kombinację kolorów zastosować do modelu. Teraz możesz wziąć dowolny PolyPainted lub teksturowany model i dostosować w locie jego odcień, intensywność, kontrast lub gammę. Wszystko to dzięki zastosowaniu nowych funkcji Texture Adjust by Color i PolyPaint Adjust by Color.

6. Gotowy, ustaw, analizuj i drukuj

ZBrush 2020 kontynuuje zwiększanie możliwości druku 3D bezpośrednio z aplikacji dzięki nowym funkcjom: Wall Thickness, Real-Time Draft Analysis i Surface Area calculations. Teraz każdy będzie mógł łatwo przygotować model do produkcji!

Wall Thickness
Dzięki tej funkcji ZBrush wykorzystuje PolyPaint do wizualnego przedstawienia, jakie części siatki modelu mogłyby zyskać na zwiększeniu ich grubości przed wysłaniem do drukarki 3D, maszyny CNC lub innej metody szybkiego prototypowania. Ustaw preferowaną minimalną i maksymalną grubość a następnie kliknij przycisk. Teraz użyj danych oznaczonych kolorem aby wprowadzić korekty a następnie ponownie kliknij przycisk aby dokonać oceny zmian. To takie proste.

Real-Time Draft Analysis
Nowe opcje From Draft i Real-Time From Draft zapewniają płynne przejście do przygotowywania modeli dla wielu specjalistycznych technik produkcyjnych takich jak formowanie dwuczęściowe lub drukowanie CNC. Użyj płaszczyzny kamery aby ustawić kierunek ciągnięcia a następnie wprowadź zmiany w modelu w czasie rzeczywistym aby zapewnić pomyślny przebieg produkcji. Analiza projektu w czasie rzeczywistym może być zastosowana jako PolyPaint lub maska w celu uzyskania dodatkowych opcji, takich jak zapis wyniku jako mapy tekstury.

Obliczanie powierzchni płaszczyzny
Bez względu na to jak ostatecznie model zostanie użyty znalezienie jego pola powierzchni i objętości nigdy nie było łatwiejsze. Za pomocą jednego kliknięcia ZBrush może dostarczyć Ci rozmiar obwiedni, objętość siatki i pole powierzchni. Jednocześnie sprawdzi szczelność. Wszystko to nie tylko zapewni udany wydruk ale również może pomóc w dokładnym oszacowaniu ilości materiału potrzebnego do wykorzystania w projekcie.

7. Cam Silhouette & Cam View

CamView
Dzięki nowej funkcji CamView zawsze poznasz położenie swojego modelu względem osi świata, zapewnia to dokładną orientację w przestrzeni XYZ. Dodatkowo oferuje po jednym kliknięciu wymienny widok nawigacji. Przełączaj widok od przodu do tyłu lub od lewej do prawej strony dowolnego modelu po prostu klikając ikony w CamView. Możesz nawet załadować dowolny model aby stworzyć własny, unikalny, niestandardowy CamView a następnie udostępnić go innym użytkownikom.

Widok sylwetki w czasie rzeczywistym
Czasami po prostu musisz spojrzeć na model z nowej perspektywy, upewniając się, że działa to na podstawowym poziomie. Dzięki nowemu widokowi Real-Time Silhouette będziesz mógł w małym oknie ocenić ogólny kształt modelu, jednocześnie widząc ten sam model z pomalowanymi i rzeźbionymi detalami w głównej przestrzeni dokumentu. Może to dać Ci swobodę odnajdywania nowych kształtów lub zapewnić, że model będzie dobrze wyglądał z daleka.

8. ZeeZoo

Manekiny są w istocie pancerzem ZSphere. Sposób interakcji z nimi pozwala na łatwe pozowanie dzięki czemu możesz szybciej odkrywać swoje pomysły. Manekiny ZSphere można łatwo edytować, aby pasowały do każdej potrzebnej postaci lub stworzenia. Stwórz całą scenę za pomocą kilku kliknięć! W krótkim czasie osiągniesz idealną harmonię wizualną i będziesz na najlepszej drodze do wyrzeźbienia arcydzieła. Skorzystaj z przykładowych projektów Mannequin lub Zoo Animals zawartych w ZBrush 2020, aby znaleźć idealną pozę dla jedno- lub wielopostaciowych modeli.

9. Informacje o wydaniu

Nowe okno Import/Export Options obsługuje następujące rozszerzenia:
– FBX
– STL
– PLY
– OBJ Extended
– VRML

Model Paint Fade Opacity
Jeżeli PolyPaint lub tekstura modelu utrudnia dostrzeżenie rzeźbionych detali, możesz teraz częściowo rozjaśnić kolor a nawet całkowicie go zastąpić.

No Back & Forth
Zdefiniuj pędzel aby zastosować szczegóły tylko podczas ruchów do przodu, tworząc unikalną technikę rzeźbienia, która opiera się na wszystkich poprzednich pociągnięciach. W połączeniu z opcją LazyMouse Backtrack możesz nakładać na siebie pociągnięcia o tej samej długości bez konieczności podnoszenia pióra lub zwalniania przycisku myszy.

Wymagania systemowe programu ZBrush 2020:

Windows:

Rekomendowana specyfikacja:

– System operacyjny: Windows Vista 64-bit lub nowszy.
– Procesor: Intel i5/i7/Xeon lub odpowiednik AMD.
– Pamięć RAM: 8 GB wymagane do pracy z wielomilionowo polygonowymi modelami. (16+ GB preferowane)
– Przestrzeń na dysku: 100 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk. (dysk SSD wysoce rekomendowany)
– Tablet piórkowy: Wacom lub kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1920×1080 lub większej z 32-bitowym kolorem.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

Minimalne wymagania:

– System operacyjny: Windows Vista 64-bit lub nowszy. (systemy 32-bitowe nie są dłużej obsługiwane)
– Procesor: Core2duo lub odpowiednik AMD z technologią SSE2 lub lepszy.
– Pamięć RAM: 4 GB (6+ GB mocno rekomendowane)
– Przestrzeń na dysku: 8 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk.
– Tablet piórkowy: myszka lub tablet kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1280×1024 z 32-bitowym kolorem.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

macOS:

Rekomendowana specyfikacja:

– System operacyjny: Mac OSX: 10.10 lub wyższy.
– Procesor: z technologią Intel i5/7/Xeon.
– Pamięć RAM: 8 GB wymagane do pracy z wielomilionowo polygonowymi modelami. (16+ GB preferowane)
– Przestrzeń na dysku: 100 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk. (dysk SSD wysoce rekomendowany)
– Tablet piórkowy: Wacom lub kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1920×1080 lub większej z obsługą milionów kolorów.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.

Minimalne wymagania:

– System operacyjny: Mac OSX: 10.10 lub wyższy.
– Procesor: Core2duo z technologią SSE2 lub lepszy.
– Pamięć RAM: 4 GB (6+ GB mocno rekomendowane)
– Przestrzeń na dysku: 8 GB wolnej przestrzeni dyskowej na ZBrush i jego scratch dysk.
– Tablet piórkowy: myszka lub tablet kompatybilny z Wacom. (WinTab API.)
– Monitor: o rozdzielczości 1280×1024 z obsługą milionów kolorów.
– Karta graficzna: Większość kart wyprodukowanych w 2008 roku lub nowsza. Musi obsługiwać OpenGL w wersji 3.3 lub wyższej.