Suma brutto: 2 316,43 zł (z VAT)
Suma netto: 1 883,28 zł
Program PILGWAY 3D Coat 4 posiada wszystkie narzędzia potrzebne do przekształcenia Twojego wstępnego i surowego pomysłu na model 3D w finalny, produkcyjny model posiadający właściwe tekstury zarówno dla obiektów organicznych jak i mechanicznych. W sklepie IT Media kupisz Pilgway 3D Coat dla firm w najlepszej cenie!
– Licencja wieczysta
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna
– Licencja wieczysta
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna
– Licencja floating
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna
Ptex to system mapowania tekstur opracowany przez Walt Disney Animation Studios dla produkcyjnego renderingu. Jego główne cechy to:
Ptex API zapewnia pliki wejścia/wyjścia ( I / O ) oraz wysokiej jakości filtrowanie – wszystko co jest potrzebne, aby uzyskać wsparcie Ptex do produkcyjnego renderingu lub aplikacji tworzących tekstury.
Technologia Ptex pozwala na lokalne zwiększenie rozdzielczości tekstur na wybranych powierzchniach, dzięki czemu można osiągnąć wysoki poziom szczegółowości na niewielkiej powierzchni siatki.
3D-Coat pozwala malować obiekty 3D z zastosowaniem systemu Ptex i eksportować tekstury w formacie Ptex lub jako proste tekstury renderować za pomocą ulubionego silnika renderującego, tak jak robisz to normalnie z zastosowaniem tekstur bazujących na mapach UV. W ten sposób można uzyskać tekstury absolutnie bez połączeń!
Rzeźbienie wokselowe pozwala rzeźbić bez żadnych ograniczeń topologicznych i tworzyć z niczego złożone szczegóły! Możesz dynamicznie i w znacznym stopniu zmieniać rzeźbiony obiekt, nie przejmując się topologią. Takie podejście zapewnia absolutną swobodę podczas rzeźbienia. Możesz się tutaj poczuć jak prawdziwy artysta, nie musisz myśleć o wielokątach i strukturze. Wystarczy, że będziesz wyrażać się jako Artysta!
Malowanie po pikselu jest szybką i precyzyjną techniką malowania. Umożliwia nakładanie warstw kolorystycznych i przemieszczeń na siatki o niskiej i wysokiej liczbie wielokątów, bez potrzeby wykonywania wstępnego zniekształcenia geometrii. Dzięki tej metodzie możesz malować bezpośrednio mapy tekturowe na siatce, co idealnie sprawdza się przy elementach gier, które maja niską liczbę wielokątów.
Retopologia, automatyczna retopologia (AUTOPO) z definiowanymi przez użytkownika ograniczeniami, pozwalająca uzyskać dopasowane pętle krawędziowe. Twórz nową topologię od zera lub modyfikuj istniejącą, dzięki najpotężniejszemu w branży zestawowi narzędzi!
Mapowanie UV nigdy nie było takie proste! Możesz tworzyć lub edytować istniejące zestawy UV za pomocą intuicyjnego i elastycznego zestawu narzędzi.
Interfejs, który można dostosować do własnych potrzeb. 3D posiada profesjonalny, modyfikowalny interfejs. Jest on podzielony na kilka oddzielnych pomieszczeń. Każde pomieszczenie posiada własny zestaw skrótów klawiaturowych i ustawialne panele. Możesz także z łatwością tworzyć i zapisywać własne układy interfejsu.
Wsparcie dla zarządzania wieloma zestawami UV z pomieszczenia UV. Możesz zmienić zestaw UV dowolnej powierzchni, dodać zestaw UV czy usunąć nieużywany zestaw UV. Nowy materiał UV będzie działać zarówno w trybie pikseli, jak i mikrowierzchołków.
– Możliwość niezależnego od rozdzielczości blokowania tekstury na warstwie. Importowanie lub obliczanie normalnej mapy, okluzji, wnęki zablokuje warstwę. Tekstura zostanie zapisana na dysku. Po zmianie rozdzielczości zastosowana zostanie zablokowana tekstura, zamiast ponownego próbkowania stanu warstwy. Jest to bardzo ważne, gdy chcesz malować materiały w niskiej jakości tekstur i uzyskać ich wysoką jakość na końcu.
– Przeniesienie inteligentnych materiałów do innego folderu zajmuje mniej miejsca w menu RMB, jest skonsolidowane w jednym wierszu z podmenu.
– Obsługa 16-bitowych plików PNG dla alf.
– Korekta szerokości krawędzi i dedykowany panel ustawień dla Cube mapping.
– Całkowicie przerobiono CutOff w trybie powierzchni. Teraz kształt cięcia jest bardzo jednolity i dokładny. Ograniczenia tylnej płaszczyzny i głębokości zapewniają dokładne ostre cięcie. Obsługiwane są soft booleans.
– Soft booleans dla wszystkich primitives, scalania wolumenów, odcięć.
– Lista widmowych, izolowanych woluminów przechowywanych w pliku sceny (3B).
– Znacznie bardziej stabilna i potężna funkcja Geometry->Close holes.
– Automatyczne zamykanie obiektów przed wokselizacją.
– Przechowuj zaznaczenie ułożenia w warstwie wybierając zaznaczanie ułożenia z warstwy. Działa podobnie (do pewnego stopnia) w odniesieniu do poly groups.
– Opcja Load/Save dla szumów.
– Prawidłowe użycie pędzla na krawędzi siatki (znacznie zmniejszono efekt kropli).
– W narzędziu Pose naprawiono problem z przyciąganiem do danego kąta.
– Obsługa ostrych krawędzi w Retopo room. Baking, obsługuje import/export.
– Czułe na kontekst (pod prawym przyciskiem myszy) menu w retopo room jest szczególnie pomocne w narzędziu „Select” podczas modelowania low-poly.
– W ustawieniach UV możesz kontrolować domyślne ustawienia metody unwrapping.
– Podobne do Extrude narzędzia w retopo room są bardziej wygodne i intuicyjne, tak jak inne edytory 3d.
– Metoda unwrap “To stripe” została dopracowana i ustawiona jako domyślna komenda podczas użycia “Unwrap”. Metoda ta rozkłada paski czworokątów na dokładne i proste linie. Unwrap wykrywa automatycznie takie przypadki.
– Krawędzie we wszystkich modyfikacjach krzywych mogą być spersonalizowane w naprawdę bogaty sposób.
– Bogaty zestaw modyfikacji krzywych (dostępny po naciśnięciu prawego klawisza myszy nad krzywą).
– Możliwość zmiany położenia folderu z danymi 3DCoat z pozycji menu Edit.
– Wsparcie korekty języka. Naciśnij klawisz F2 aby poprawić dowolny tekst w interfejsie użytkownika. Możesz także dodać obsługę nowych języków w interfejsie użytkownika i tłumaczyć dowolne elementy interfejsu.
– Automatyczne kompresowanie scen. Jest domyślnie wyłączone, można je włączyć w preferencjach używania.
– Zaktualizowano tworzenie alpha z modelu 3D – szybkie renderowanie podglądu (pierwotnie był to rendering programowy), pozwala na użycie siatek high-poly.
– Pliki obrazów nie są rozpoznawane po rozszerzeniu (które może być nieprawidłowe) ale według podpisu. Zapobiega to wielu błędom użytkownika. Czasem pliki pobrane z internetu mają złe rozszerzenie.
– Prawidłowa wizualizacja kanału alpha w trybie Paint dla polygonowych modeli (nie wokseli/powierzchni!). Sortowanie polygonów od tyłu do przodu w czasie rzeczywistym dla poprawnego renderowania. Działa szybko jednak jeśli czujesz, że wolno możesz wyłączyć tę funkcję w menu View.
– .exr dodano do listy rozszerzeń, akceptowalnych dla pióra alpha.
– Poprawiono import plików EPS.
– Zmieniono obrazy referencyjne.
– Klawisz Esc zamyka linie pomocnicze.
– Edycja położenia i malowanie nad referencyjnymi obrazami są rozdzielone do różnych komend w menu w celu uniknięcia niezamierzonego malowania.
– Możliwość pokazania płaszczyzny tylko dla dokładnych widoków (opcja w liście rozwijanej referencji).
– Obsługa FBX aż do FBX 2019.
– Importowanie wielu pakietów 3dcpacks.
Windows:
Oprogramowanie kompatybilne z Windows 10 | 8 | 7 | Vista
macOS:
Oprogramowanie kompatybilne z OS X 10.7 (Lion) lub późniejszy system